Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 50 of 61 FirstFirst ... 25404548495051525560 ... LastLast
Results 491 to 500 of 607

Thread: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

  1. #491
    New Member
    Join Date
    26-07-2008
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    kai ti thelis na pis me afto ... ksero giati den grafo edo kanonika ... opos to ipa i perisoteres ellines panta pesoun tous e3ipnous ...

    apo edo kai pros esixia apo mena pali edo mesa ...

  2. Advertise Here
  3. #492
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by maniat75 View Post
    Οπότε αφού είναι έτσι δεν αξίζει τον κόπο να αγοράσω τους 2 εdision , καθότι δεν είμαι και ιδιαίτερα καλός με την τεχνολογία. Ας μείνω λοιπον με τον δέκτη της nova και αργότερα ίσως βγεί κάτι που να ξεπαντρεύει την κάρτα. Ίσως διακόψω κάποια στιγμή και την συνδρομή γιατί με ενδιαφέρει περισσότερο τα Σαββατοκύριακα με τα αθλητικά και δεν είναι δυνατόν να κουβαλάω τον εξοπλισμό. Ευχαριστώ φίλε snakie
    opos eipa kai pio pano se allo post i karta anoigei me kapoio logismiko ston edision
    tora se mena den anoiksan ta HD
    tin paraskeyi perimeno allon edision namoyrthei mipos fteei kai o dektis poy den anoiksan
    perimeno kai new soft.....opote tha soy po kata sabbato meria an kai dyskolo giati tha me miristoyn na toys ksanaparo tilefono konta-konta

  4. #493
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    kapoios filos exei gemato to pm toy
    as to adeiasi na dexti apantisi

  5. #494
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by konos View Post
    opos eipa kai pio pano se allo post i karta anoigei me kapoio logismiko ston edision
    tora se mena den anoiksan ta HD
    tin paraskeyi perimeno allon edision namoyrthei mipos fteei kai o dektis poy den anoiksan
    perimeno kai new soft.....opote tha soy po kata sabbato meria an kai dyskolo giati tha me miristoyn na toys ksanaparo tilefono konta-konta
    κοιταξε ποιο λογισμικο εχεις βαλει στον δεκτη. γιατι την ιδια βερσιον την εχουν αλλη για hd και αλλη για sd. δες μηπως εχεις περαση αυτη με τα sd

  6. #495
    Member
    Join Date
    09-04-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Ante na poulithei kai kanas edision!Olo dream dream dream ...lol

  7. #496
    Member
    Join Date
    23-09-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by morten8 View Post
    Ante na poulithei kai kanas edision!Olo dream dream dream ...lol
    Αυτό θέλω φίλε μου να αγοράσω 2 edision να κάνω την δουλειά μου αλλά ο φίλος snakie μου έγραψε πως

    Me simvatikous tropous oxi.Thelei mia idieteri texniki pou exei diskolies kai kindino pros esena pou eisai katoxos tis kartas.

    Αν ήταν να περάσω καμιά αναβάθμιση στον δέκτη δεν υπάρχει πρόβλημα τα καταφέρνω , αλλά αν θέλει κάποια ιδιαίτερη τεχνική και είναι επικίνδυνο για μένα που έχω την κάρτα , ας μένει.
    Είπαμε να κάνω μια αναβάθμιση να μπορώ να δω τα HD σε δέκτη εκτός nova , αν είναι να μάθω τα μυστικά του irdeto για να το κάνω , δεν πειράζει θα βολευτούμε με αυτά που έχουμε .
    Σας ευχαριστώ όλους

  8. #497
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by maniat75 View Post
    Αυτό θέλω φίλε μου να αγοράσω 2 edision να κάνω την δουλειά μου αλλά ο φίλος snakie μου έγραψε πως

    Me simvatikous tropous oxi.Thelei mia idieteri texniki pou exei diskolies kai kindino pros esena pou eisai katoxos tis kartas.

    Αν ήταν να περάσω καμιά αναβάθμιση στον δέκτη δεν υπάρχει πρόβλημα τα καταφέρνω , αλλά αν θέλει κάποια ιδιαίτερη τεχνική και είναι επικίνδυνο για μένα που έχω την κάρτα , ας μένει.
    Είπαμε να κάνω μια αναβάθμιση να μπορώ να δω τα HD σε δέκτη εκτός nova , αν είναι να μάθω τα μυστικά του irdeto για να το κάνω , δεν πειράζει θα βολευτούμε με αυτά που έχουμε .
    Σας ευχαριστώ όλους
    Ο φίλος snakie εννοούσε ότι πρέπει να μιλήσεις στο τηλ με την ίδια την εταιρία γι' αυτό που ζητάς. Στον μεταξύ σας διάλογο θα σε ρωτάνε διάφορα που υποτίθεται ότι θα λέει ο δέκτης τους, κι εσύ θα πρέπει να τους απαντάς. Πώς θα το κάνεις όμως αυτό, αφού την κάρτα θα την έχεις αλλού; Θα πρέπει λοιπόν να είσαι δασκαλεμένος από πριν, να ξέρεις τις ερωτήσεις τους, τις απαντήσεις, και να τους απαντάς ανάλογα. Αν ψιλοκολήσεις δεν δικαιολογείσαι, αφού θα τα βλέπεις μπροστά σου υποτίθεται, και θα σε πάρουν χαμπάρι. Έτσι ξέρω ότι πάει το κόλπο, και μάλλον αυτό εννούσε ο snakie. Αν κατάλαβα λάθος, άκυρο όλα.

  9. #498
    Member
    Join Date
    23-09-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Ο φίλος snakie εννοούσε ότι πρέπει να μιλήσεις στο τηλ με την ίδια την εταιρία γι' αυτό που ζητάς. Στον μεταξύ σας διάλογο θα σε ρωτάνε διάφορα που υποτίθεται ότι θα λέει ο δέκτης τους, κι εσύ θα πρέπει να τους απαντάς. Πώς θα το κάνεις όμως αυτό, αφού την κάρτα θα την έχεις αλλού; Θα πρέπει λοιπόν να είσαι δασκαλεμένος από πριν, να ξέρεις τις ερωτήσεις τους, τις απαντήσεις, και να τους απαντάς ανάλογα. Αν ψιλοκολήσεις δεν δικαιολογείσαι, αφού θα τα βλέπεις μπροστά σου υποτίθεται, και θα σε πάρουν χαμπάρι. Έτσι ξέρω ότι πάει το κόλπο, και μάλλον αυτό εννούσε ο snakie. Αν κατάλαβα λάθος, άκυρο όλα.
    Φίλε μου αν αυτό εννοεί ο φίλος snakie , πραγματικά δεν το κατάλαβα , ίσως να υπάρχει λύση και να έχω συνδεδεμένο και τον δικό τους δέκτη σε άλλη τηλεόραση και να βλέπω τι γράφει ο δέκτης. Αν βέβαια χρειάζεται να είναι μέσα και η κάρτα δεν θα μπορέσω να το κάνω γιατί θα μου την ανοίξουν στον δικό τους δέκτη , οπότε είναι δώρο άδωρο. Σ΄ευχαριστω και σένα και τον φίλο snakie και όλα τα παιδιά που μου έδωσαν κάποια απάντηση γιατί απο όλα αυτά κάτι μένει. Άλλωστε ο φίλος Fhillip_Morris ανέφερε παραπάνω ότι υπάρχει άλλη εκδοση λογισμικού για SD και άλλη για τα HD κανάλια θα περιμένω ίσως στο μελλον μάθω η θα βγει κάτι.

  10. #499
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by maniat75 View Post
    Φίλε μου αν αυτό εννοεί ο φίλος snakie , πραγματικά δεν το κατάλαβα , ίσως να υπάρχει λύση και να έχω συνδεδεμένο και τον δικό τους δέκτη σε άλλη τηλεόραση και να βλέπω τι γράφει ο δέκτης. Αν βέβαια χρειάζεται να είναι μέσα και η κάρτα δεν θα μπορέσω να το κάνω γιατί θα μου την ανοίξουν στον δικό τους δέκτη , οπότε είναι δώρο άδωρο. Σ΄ευχαριστω και σένα και τον φίλο snakie και όλα τα παιδιά που μου έδωσαν κάποια απάντηση γιατί απο όλα αυτά κάτι μένει. Άλλωστε ο φίλος Fhillip_Morris ανέφερε παραπάνω ότι υπάρχει άλλη εκδοση λογισμικού για SD και άλλη για τα HD κανάλια θα περιμένω ίσως στο μελλον μάθω η θα βγει κάτι.
    prosexe kati edo
    otan baleis ton dektis toys stin priza bale mesa mia ligmeni karta poyxeis dikia toys
    allios to mpoyketo toys den bgenei
    kai den tha blepeis ta noymera ton kanalion poy tha soy leei na pas.....

  11. #500
    Senior Member
    Join Date
    15-07-2009
    Posts
    120
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    diladi ama paro ton Argus Mini 2in1 IP COMBO tha mporo na vlepo kai ta HD me katallilo logismiko? an kserei kapios as enimerosei me pm toulaxiston... tha plironoume den tha tous klepsoume kiolas. oxi tipota allo min dosoume tzampa lefta gia ton argus

Advertise Here

Similar Threads

  1. HD dektes me CI
    By gevalias in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 5
    Last Post: 30-04-2009, 11:42:53
  2. kapsimo kartas k tora no atr
    By dalas10 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 6
    Last Post: 15-04-2009, 23:57:25
  3. Question Kseklidoma kartas n0v@ v4.0
    By konakihotel in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 0
    Last Post: 10-06-2008, 10:20:37
  4. cs nova mou doulevei mono gia mia mera!!
    By giol in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 2
    Last Post: 25-12-2005, 08:01:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •