Παιδια καλησπερα,εχω εναν dreambox 500 και θελω να προσθεσω το extra 3 στα καναλια μου πως γινεται αυτη η διαδικασια βρε παιδια? ξερει κανεις να με βοηθησει??? ευχαριστω παρα πολυ... :D
Επεσε στα χερια μου ενας κλωνος 500 S.Εχει gemini μεσα απο οτι ειδα 4.0.0.Ποιο μου πρωτεινεται να περασω μεσα για να ειναι πιο σταθερο γιατι απο οτι ειδα εχουν βγει και νεα gemini απο αυτο που εχει τωρα η να περασω καποιο αλλο εκτος του gemini και ποιο???Ευχαριστω.
γιατι ναλλαξεις λογισμικο? εχεις καποιο προβλημα? καλο ειναι και αυτο που φοραει, εγω σεναν μικρο εχω το 3.60. 2-3 χρονια σκυλι το ατοιμο δουλεια μερα/νυχτα.
Βασικά εγώ άλλαξα σε nabilo v08, και είδα ότι είναι πολύ σταθερό, και απ' ότι έχω διαβάσει εδώ μέσα, σχρδόν όλοι το ίδιο λένε. Έβαλα και gemini 4.60, αλλά προκοπή δεν είδα. Πριν είχα κι εγώ αυτό που λέει ο φίλος, το 3,60 και πραγματικά ήταν κι εκείνο πολύ σταθερό. Είναι και πως θα κάτσει πάνω. Αλλά προσωπική μου άποψη, είναι nabilo.
kalimera se olous
eixa zitisei voithia sxetika me tin antikatastasi tou tuner klonou dm800hd me oritzinal. telika diapistosa oti to oritzinal tuner den exei ekeino to mauro piknoti pou grafei 271. ean valo ton piknoti tou tuner tou klonou ston oritzinal tha doulepsi?
Από αυτά που θυμάμαι..
- Καλείς το Blue Panel με το μπλε κουμπί
- Διαλέγεις Device Manager
- Από εκεί διαλέγεις τον σκληρό σου και πατάς το μπλε κουμπί "settings"
- Σε αυτή την μάσκα μπορείς να αλλάξεις τον χρόνο "standby"
Συνιστώ 10-20 δευτερόλεπτα
** Δεν είμαι όμως σίγουρος αν το gemini που έχεις υποστηρίζει "hard disk standby"
Εάν πραγματικά δεν το υποστηρίζει, γράψε πάλι και θα βρούμε λύση
paidia kalispera energopoihsa mia zeta card me 990 dekti
den tin exo balei sto dekti akomi thelo na paixei me dream ti grammes thelei kai me poio cam?
prospatho na bro akri kai distixos mai boitheia....
euxaristo...
<<<sory gia to lathos tou offtopic parakalo na metaferthei sto sto meros kai pali sory>>>>