Ο μοναδικός λόγος που εμφανίζεσαι είναι για να προωθήσεις εμπόρευμα!!
Δεν βαρέθηκες να τρως κόκκινες, να αλλάζεις ονόματα και να συνεχίζεις το ίδιο βιολί?
Το ξέρω πως από εδώ όλο και κάποιος θα τσιμπήσει και θα παραγγείλει καμια καρτούλα
ή κανέναν δεκτη να παίζει παντρεμένες κάρτες αλλα όπως γνωρίζεις
- και αυτό το γνωρίζεις τέλεια - το εμπόριο απαγορεύεται!
Ελπίζω να έγινα αντιληπτός!!!![]()











