Ποιος θα με διαφωτίσει τι πρέπει να κάνω, αν μπορώ φυσικά, ώστε να μην μείνει στα "τρία του" μοιράσματα φίλος που θέλει να επανεργοποιήσει μια παλιά zeta που έχει?
Ναι, μην απορείτε...
Μάλλον έπεσαν φτώχειες και δεν αρνούνται πλέον να ενεργοποιήσουν παλιές
συνδρομές-κάρτες.
Τους πήρε τηλ και του είπαν Οκ όποτε θέλεις...
de nomizw na se diafwisei kapoios..
prosopika gnwrizw oti ews ta tria mporeis
γεια σας!
Τι ρόλο παίζει η version του ccam (εχω την 2.1.4);
Τι σημασία εχουν τα hops και o ecm time;;;;
Ευχαριστώ
Η μοναδική (τουλάχιστον γνωστή) λύση είναι
2x3 ή 3x3 κλπ. δηλαδή "συνεργασία" με άλλους ιδιοκτήτες καρτών.
Η έκδοση cccam παίζει ρολο μονο για αυτούς που έχουν server και μοιράζουν κάρτες.
Ο λόγος:
Ακόμα και αν ο server δεν επιτρέπει τον παρακάτω διαμοιρασμό μιας κάρτας του,
ο client με oscam και μια γραμμή newcamd (N Line - Trick),
όχι μονο μπορεί να την μοιράσει σε άλλους, αλλα και να φαίνεται σ' αυτούς
πως την κάρτα την παίρνουν από hop1, δηλαδή κατευθείαν από αυτόν
που την έκλεψε!
Τα υπόλοιπα περιγράφονται αναλυτικά στην σελίδα με τους οδηγούς:
ΟΔΗΓΟΙ - ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ
Ψάχνω κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει με έναν απλό τρόπο :)
Να μου δώσει μία C-Line από τον server του για 1-2 μέρες... Έχω έναν Opticum 9500HD και μόλις χθες κατάφερα να του περάσω enigma2... Τώρα προσπαθώ να δω ποια EMU δουλευούν... Επίσης αν μπορεί ο φίλος που θα με βοηθήσει κάποια στιγμή να του δώσω την δικιά μου c-line να μου πει αν με βλέπει... Ευχαριστώ!
Περιμένω pm!
Καλησπέρα παιδιά.Εχω εναv opticum 9500HD και μέσο newcamd είμαι client και κάνω την δουλειά μου.
Θέλω τον ίδιο κωδικό να τον βάλω σε ένα 500άρι dreambox με CCcam 2.1.4.
Έχω δοκιμάσει τα πάντα με τις λίγες γνώσεις που εχω,αλλά το μόνο που κατάφερα είναι όταν βάζω την Ν line να παίρνω απάντηση:
newcamd receive error: no login ack