Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 86 of 100 FirstFirst ... 3661768184858687889196 ... LastLast
Results 851 to 860 of 992

Thread: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

  1. #851
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by kerck View Post
    Καλησπέρα, μοιραζω μια καρτουλα της ακατανομαστης σε τοπικο δυκτιο, με 2 DM-800 και cccam κανενα προβλημα , τωρα 2 μερες γιναμε τρεις + DM-500 και εχω αρκετα κοληματα, το config του cccam φταιει η εφτασε η καρτα στο οριο της; Τελικα πιο ειναι το οριο της καρτας;
    Αφου ειναι σε τοπικο δυκτιο μηπως να χρησιμοποιησω κατι αλλο οπως το scam;
    sinolika 3
    1 sauto pou pezi tin karta ke alla 2!
    apo kei ke pano tha exeis kolimata an wlepoun diaforetika kanalia !!
    3 kanalia mirazi pleon i karta ,ke se polles malista oute ta 3 eksartate to patch level tis kartas!!

  2. Advertise Here
  3. #852
    Senior Member nicnt's Avatar
    Join Date
    19-06-2005
    Location
    Greece
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Ποιος θα με διαφωτίσει τι πρέπει να κάνω, αν μπορώ φυσικά, ώστε να μην μείνει στα "τρία του" μοιράσματα φίλος που θέλει να επανεργοποιήσει μια παλιά zeta που έχει?

    Ναι, μην απορείτε...
    Μάλλον έπεσαν φτώχειες και δεν αρνούνται πλέον να ενεργοποιήσουν παλιές
    συνδρομές-κάρτες.
    Τους πήρε τηλ και του είπαν Οκ όποτε θέλεις...

  4. #853
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    109
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    de nomizw na se diafwisei kapoios..
    prosopika gnwrizw oti ews ta tria mporeis

  5. #854
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    γεια σας!
    Τι ρόλο παίζει η version του ccam (εχω την 2.1.4);
    Τι σημασία εχουν τα hops και o ecm time;;;;
    Ευχαριστώ

  6. #855
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by nicnt View Post
    Ποιος θα με διαφωτίσει τι πρέπει να κάνω, αν μπορώ φυσικά, ώστε να μην μείνει στα "τρία του" μοιράσματα φίλος που θέλει να επανεργοποιήσει μια παλιά zeta που έχει?
    Η μοναδική (τουλάχιστον γνωστή) λύση είναι
    2x3 ή 3x3 κλπ. δηλαδή "συνεργασία" με άλλους ιδιοκτήτες καρτών.

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    γεια σας!
    Τι ρόλο παίζει η version του ccam (εχω την 2.1.4);
    Τι σημασία εχουν τα hops και o ecm time;;;;
    Ευχαριστώ
    Η έκδοση cccam παίζει ρολο μονο για αυτούς που έχουν server και μοιράζουν κάρτες.
    Ο λόγος:
    Ακόμα και αν ο server δεν επιτρέπει τον παρακάτω διαμοιρασμό μιας κάρτας του,
    ο client με oscam και μια γραμμή newcamd (N Line - Trick),
    όχι μονο μπορεί να την μοιράσει σε άλλους, αλλα και να φαίνεται σ' αυτούς
    πως την κάρτα την παίρνουν από hop1, δηλαδή κατευθείαν από αυτόν
    που την έκλεψε!

    Τα υπόλοιπα περιγράφονται αναλυτικά στην σελίδα με τους οδηγούς:
    ΟΔΗΓΟΙ - ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

  7. #856
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Ψάχνω κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει με έναν απλό τρόπο :)

    Να μου δώσει μία C-Line από τον server του για 1-2 μέρες... Έχω έναν Opticum 9500HD και μόλις χθες κατάφερα να του περάσω enigma2... Τώρα προσπαθώ να δω ποια EMU δουλευούν... Επίσης αν μπορεί ο φίλος που θα με βοηθήσει κάποια στιγμή να του δώσω την δικιά μου c-line να μου πει αν με βλέπει... Ευχαριστώ!

    Περιμένω pm!

  8. #857
    Senior Member nicnt's Avatar
    Join Date
    19-06-2005
    Location
    Greece
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by dyndns View Post
    Η μοναδική (τουλάχιστον γνωστή) λύση είναι
    2x3 ή 3x3 κλπ. δηλαδή "συνεργασία" με άλλους ιδιοκτήτες καρτών.
    ........
    Το ράδιο αρβύλα λέει πως με κάποιο τρόπο μπλοκάρεις το κλείδωμα αλλά
    και πως με κάποιο τρόπο μπορείς να το αφαιρέσεις ακόμα και σε αυτές που
    το έχουν.

    Ειδικά για τη δεύτερη περίπτωση υπάχουν περισσότερες ενδείξεις οτι ισχύει...
    (βλέπε σερβερ με πάρα πολλούς πελάτες)

  9. #858
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    vale nabilo v08 ...na doulevi sosta ...me to ge MNI 4.1 patas foni kai alazi ch
    Φίλε Στάθη μετά από πολλές μέρες έβαλα nabilo. Όντως μου εμφάνισε και το αρχείο που μου είπες αλλά και πάλι δεν τα κατάφερα.
    Δυστυχώς προς το παρών τα παρατάω. Με έσκασε να κάνω το newscs να δει το εξωτερικό reader.

  10. #859
    New Member mvardakis's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Location
    biriolikas
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Καλησπέρα παιδιά.Εχω εναv opticum 9500HD και μέσο newcamd είμαι client και κάνω την δουλειά μου.
    Θέλω τον ίδιο κωδικό να τον βάλω σε ένα 500άρι dreambox με CCcam 2.1.4.
    Έχω δοκιμάσει τα πάντα με τις λίγες γνώσεις που εχω,αλλά το μόνο που κατάφερα είναι όταν βάζω την Ν line να παίρνω απάντηση:
    newcamd receive error: no login ack

  11. #860
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by nicnt View Post
    Το ράδιο αρβύλα λέει πως με κάποιο τρόπο μπλοκάρεις το κλείδωμα αλλά
    και πως με κάποιο τρόπο μπορείς να το αφαιρέσεις ακόμα και σε αυτές που
    το έχουν.

    Ειδικά για τη δεύτερη περίπτωση υπάχουν περισσότερες ενδείξεις οτι ισχύει...
    (βλέπε σερβερ με πάρα πολλούς πελάτες)
    wale mia kenourgia gata ke tha mirazis olo to paketo + cy + R kanalia xoris provlima sid
    sory gia ta greklisch eime kolimenos ti na kano

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •