Παρεπιπτοντως , ενώσο βρισκόμαστε εις την αναμονή προς απάντησην απο τον Χανιάρα, θα ηθελα να σας πω ενα πολυ μικρό tip που θα σας βγάλει απο τρομερούς μπελάδες όσον αφορά το θέμα ιους... Πηγαίντε σε ολους τους σκληρούς σας δίσκους + τα memory sticks ακόμα και τις φωτογραφικές μηχανές σας, αφου επιλέξετε να εμφανίζονται τα κρυφά αρχεία δημιουργήστε έναν φάκελο με το όνομα autorun.inf , ΠΡΟΣΟΧΗ αν είστε μολυσμένοι απο ίο που χρησιμοποιει autorun αρχείο θα σας βγάζει μήνυμα ότι υπαρχει ήδη ενας φακελος με αυτό το ονομα, όποτε εντοπίζοντας τον ιο με το ;onoma autorun το σβήνουμε με δεξι κλικ και del και φτιάχνουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε το folder με το όνομα autorun.inf πριν ο ιός το ξαναδημιουργήσει....ΑΥΤΟ το folder που θα δημιουργήσουμε εχει σαν αποτέλεσμα να μην επιτρέπει στον κάθε κωλοιο να γράφεται στο σύστημα μας , το αρχείο autorun που δινει εντολή κάθε φορά μα κάθε φορά που θα ξεκινάτε το pc σας να τρέχει το προκαθορισμένο αρχείο .exe που γράφεται στο συστημα σας ταυτοχρονα με το autorun του ιού, συνεπώς θα γράφεται το .exe αρχείο του ιού στο pc σας χωρίς την εντολή του autorun για να το τρέξει και αν είσαστε λίγο πονηροί και λίγο εμπειροι αμέσως θα διακρίνετε οταν βάζετε ένα ξένο στικάκι που έχει ιό ότι θα γράφετε στο σύστημα σας μονο το .exe χωρίς να τρέχει, οπότε μετά το σβήνετε χειροκίνητα και τελειώνει το πανηγύρι....(πολλες φορές θα σας έχει τύχει να κολλάτε απο το κάθε στικάκι, του κάθε φίλου σας π.χ. εμφανίζοντας σας μήνυμα λάθους για το στικάκι οτι δεν μπορεί να το διαβάσει και καλά , και τσουπ να ο ιος μέσα στο σύστημα σας...) Εμπειρικά σας λέω και λόγω δουλειάς όπου καθημερινα βάζω πολλά στικάκια πελατών στο Pc Μου , το 40 % ειναι μολυσμένα....Σβήνω ότι περίεργο .exe μου εμφανίζεται + το autorun του ιού αφού ενεργοποιησω να βλέπω τα κρυφά ,τους φτιάχνω αυτό το folder με ονομα autorun.inf και όλα μέλι γαλά μετα..Αυτα τα ολίγα, κάντε το και θα με θυμηθείτε ποσες ώρες θα γλυτώσετε αγανάκτησης απο το κυνήγι του καθε ιού.....








