καλο μεσημερι σε ολους
αντε τωρα να εμπιστευθεις αυτους τους τυρεμπορους και να αγορασεις την καρτουλα τους. εδω αυτοι θα μας χαλασουν και τα pc μας. ωραιο Τημ, φτου σας να μην σας ματιασω μασκαραδες.
καλο μεσημερι σε ολους
αντε τωρα να εμπιστευθεις αυτους τους τυρεμπορους και να αγορασεις την καρτουλα τους. εδω αυτοι θα μας χαλασουν και τα pc μας. ωραιο Τημ, φτου σας να μην σας ματιασω μασκαραδες.
Χίλια μπράβο και απο μένα χαχαχαχαχαχχαχα. Αν δεν είναι ικανοί να φτιάξουν έναν πρόγραμμα , φανταστείτε τ θα γίνει όταν θα έρθει η πρώτη δυσκολία για την κάρτα , θα την κάνουν και θα μείνει η κάρτα στο χέρι σε όσους την έχουν πάρει. Σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με την υποστήριξη της γάτας ,φαίνεται καθαρά μια βεβιασμένη αρπαχτη. Παιδιά υπομονη , αργότερα βλέπεται
καλησπέρα,
ξέρει κανείς απο που φαίνεται να έρχονται οι καρτούλες? (χώρα - αποστολέας)
kalimera se olous.
re magges telika kikloforisan i nees kartes i oxi?
tin exei dokimasei kapios apo to forum?
paizei?
Προτεινω να κανουμε ενα νεο θεμα για τις π..... εεεεε ντραγκον μπλου ηθελα να πω :) να πηγαινουμε αμεσως οταν μπαινουμε στο φορουμ και να μην ψαχνομαστε! Εξαλου ολοι οι αλλοι εχουν εμεις γιατι να μην εχουμε? :)