o loader iparhi logos pou ine ftiagmenos etsi esas den tha sas vlapsi ala tha vlapsi aftous pou tha prospathisoun na vlapsoun ton loader ta arhia pezoun astamatita horis kanena provlima opia ali pliroforia ine psevdis
Oraio ksekinima ekane o... drakoumel. Eidi oi apopseis dieistantai. Allos leei to loader exei trojan allos den exei... Allos kanei au allos den kanei.. Pantws gia na eksigoumaste to swsto tha itan an ginetai anavathmisi tis titas stin kainouria as ginei apo ta emporakia. Den lew na ginei public sta forum alla apo ekei pou o kathenas promitheutike tin tita as tin steilei pisw kai as exei kapoio pio mikro kostos (40,50) kai oxi 120 k vale pou (ksana)theloun......
An den ginei auto egw prosopika diskola tha dwsw pali ta giouria se karta afou mporw na ta aksipoiisw k allou...kai gia perissotera paketa
Γνωρίζοντας τη νοοτροπία πολλών Ελλήνων που δεν ψάχνονται περισσότερο, αλλά περιμένουν μασημένη τροφή, θα πρότεινα φίλε douros αυτή η πολύ χρήσιμη πληροφορία να περαστεί στο νέο θέμα που ανοίχτηκε αποκλειστικά για τις Δρακουμέλ, γιατί σίγουρα πολλοί φίλοι θα την πάτησαν χθες κι εδώ μέσα ενδέχεται να μην προσέξουν καθόλου το post. Στο σωστό θέμα υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να το δουν.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι το "Malwarebytes" το χρησιμοποιώ ταυτόχρονα με το antivirus μου εδώ και κάποιους μήνες και είναι πραγματικά εξαιρετικό! Οπότε ας το έχουν υπ' όψιν τους γενικά οι φίλοι του forum και όχι μόνο για τον "προβληματικό" loader που κυκλοφόρησε. Πάντως για να λειτουργήσει πλήρως χρειάζεται κλειδάκι και για όσους ενδιαφέρονται βρίσκεται εύκολα με λίγο ψάξιμο. Το άλλο πρόγραμμα δεν το γνωρίζω.
Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τη χθεσινή προτροπή που έκανες για το sandboxie. Ήταν κλειδωμένο τότε το θέμα κι έτσι δεν έγραψα αμέσως κάτι γι' αυτό. Είναι το ιδανικό πρόγραμμα για να δοκιμάζει ο καθένας προγράμματα επισφαλή, να τρέχει κάποια keygens κτλ. χωρίς να κινδυνεύει να μολυνθεί ο Η/Υ του.
o theos me voithise kai eixa nod32 kai den afise na katevei o loader tou asvou sto pc mou... to arxeio omws to eida alla den katalava tipota... poly swsta to mageirepsane...aftoi pou to vgalane, gia na min kseroume ti mas ginetai...
Και ποιός ο λόγος να φοβούνται μη πειράξουν το loader?
Μήπως επειδή ύστερα τα αρχεία θα μπορούν να φορτόνωνται και αλλού?
Όσοι loaders πειράχτηκαν στη πορεία......πειράχτηκαν πάνω σε original καθαρούς...με σκοπό να κάνουν ζημιά
Και ποιος είσαι που διαβεβαιώνεις ότι δε θα κάνει ζημιά σε χρήστες?(ομολογείς δηλαδή ότι είναι πειραγμένος)
Ο δημιουργός του?