Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 17 of 101 FirstFirst ... 712151617181922274267 ... LastLast
Results 161 to 170 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #161
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by DOG1 View Post
    uparxei tropos na dw to password kai ton kwdiko tou dream mou.giati ta exoun allaksei kai den mporw na kanw tipota oute apo dcc oute apo ton dekth.gnwrizei kaneis kanena tropo?den eina to root dreambox.txoun kanei allagh
    Κατέβασε και εγκατέστησε το tux commander
    Μόλις εγκατασταθεί έμπα στο plugin και πήγαινε στο φάκελο /var/etc/passwd
    Μόλις εντοπίσεις το αρχείο passwd (όχι το ένα με passwd-) με tuxcom, πάτα το πλήκτρο 4 από το τηλεχειριστήριο για να πάει σε κατάσταση επεξεργασίας.
    Η πρώτη γραμμή είναι η root:*****: 0:0: root: / home / root: / bin / sh

    Όπου το ****** το διαγράφεις (με τη χρήση των απομακρυσμένων βέλων για να μετακινήσεις το δρομέα δεξιά και στη συνέχεια, πατώντας τη μείωση της φωνής)
    διέγραψε *** μέχρι Μέχρι: 0:0: root και πάτα ok και exit -> Save
    Η πρώτη γραμμή πρέπει να μοιάζει με αυτό μετά την επεξεργασία root:: 0:0: root: / home / root: / bin / sh
    Στη συνέχεια, συνδέσου με root χρήστη και κωδικό πρόσβασης αφησέ το κενό
    Θα μπορείς μετά με telnet να αλλάξεις το κενό κωδικό πρόσβασης με το δικό σου

  2. Advertise Here
  3. #162
    Member
    Join Date
    18-08-2008
    Posts
    46
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φίλε douros το tux commander που το κάνουμε εγκατάσταση στο pc η στο dreambox, και εάν ναι στον dream τότε πώς γίνεται εγκατάσταση στον dream εάν δεν ξέρουμε το pass του dream
    Ελπίζω να μην είναι πολύ noob η ερώτηση
    Φιλικα Hagis

  4. #163
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Hagis View Post
    Φίλε douros το tux commander που το κάνουμε εγκατάσταση στο pc η στο dreambox, και εάν ναι στον dream τότε πώς γίνεται εγκατάσταση στον dream εάν δεν ξέρουμε το pass του dream
    Ελπίζω να μην είναι πολύ noob η ερώτηση
    Φιλικα Hagis
    Στο dream το κάνεις εγκατάσταση.....και το κατεβάζεις από τον online server του εκάστοτε image

  5. #164
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Να κάνω μία ερώτηση σε όσους έχουν την κάρτα. στο NovCin HD σας κάνει ψιλοκολήματα; σε όλα τα SD και τα CY η κάρτα παίζει κανονικά. Δεν ξέρω αν κατι φταιει στο cccam και στο 8000 , ή είναι θέμα της κάρτας. Οποιός μπορεί και θέλει απαντάει.
    Ευχαριστώ εκ το προτέρων.

    Φιλικά Lakis21

  6. #165
    Member
    Join Date
    15-05-2005
    Posts
    86
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by lakis21 View Post
    Να κάνω μία ερώτηση σε όσους έχουν την κάρτα. στο NovCin HD σας κάνει ψιλοκολήματα; σε όλα τα SD και τα CY η κάρτα παίζει κανονικά. Δεν ξέρω αν κατι φταιει στο cccam και στο 8000 , ή είναι θέμα της κάρτας. Οποιός μπορεί και θέλει απαντάει.
    Ευχαριστώ εκ το προτέρων.

    Φιλικά Lakis21
    sta posa mhz tin doulevis... eksoteriko i esoteriko... se 800ari den parakolouthisa tpt

  7. #166
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by lakis21 View Post
    Να κάνω μία ερώτηση σε όσους έχουν την κάρτα. στο NovCin HD σας κάνει ψιλοκολήματα; σε όλα τα SD και τα CY η κάρτα παίζει κανονικά. Δεν ξέρω αν κατι φταιει στο cccam και στο 8000 , ή είναι θέμα της κάρτας. Οποιός μπορεί και θέλει απαντάει.
    Ευχαριστώ εκ το προτέρων.

    Φιλικά Lakis21
    Είναι προβληματικά τα latest drivers που υπάρχουν μέσα στους 8000αρους. Το πρόβλημα διορθώνεται με παλαιοτερους drivers. Μπορώ να γραψω ένα howto για όσους ενδιαφέρονται για να λύσουν το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα ούτε της κάρτες ούτε τπτ άλλο παρά μόνο αυτό. Αν φοράς Dream Elite, το σίγουρο είναι ότι θα έχεις αυτό το θέμα και μάλιστα μόνο στα κανάλια της Nv.

    Ορίστε και το HotFix. Επιτέλους το πήρε χαμπάρι η DMM για τα ελληνικά HD.

  8. #167
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    @ Roulitsas

    Ti image προτεινεις φιλε μου για τα ονειροκουτια....για να μην εχουμε τετοια κολληματα???

    Μαλλον καλυτερα αν μπορεις πες μας αν ειναι οι drivers μονο ή το image ή παιζει ρολο και ο συνδυασμος των δυο?

    Ευχαριστω!!!!

  9. #168
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Paidia den kserw an to exei rwtisei kai kapoios allos auto alla ti ginetai me ta edg nemesis ?? Apo ti mia exei provlima o addon server tous. Apo tin alli an pas na katevaseis settings xeirokinita apo to forum tous den ta kanei manual install.
    Enos filou mou den epaize kapoies sigkekrimenes syxnotites.. To evaza se mena kai epaize kanonika.. Se auton xreiazotan na ginoun ergostasiakes rithmiseis na svistoun ta settings gia na ta paizei..

    Kserei kaneis giati mporei na ginetai auto ?

  10. #169
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by zaharias View Post
    sta posa mhz tin doulevis... eksoteriko i esoteriko... se 800ari den parakolouthisa tpt
    Στα 6 στο εσωτερικό, με newEnigma και με Gemini δοκίμασα. Εσυ με ποιο Image παίζεις;

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Είναι προβληματικά τα latest drivers που υπάρχουν μέσα στους 8000αρους. Το πρόβλημα διορθώνεται με παλαιοτερους drivers. Μπορώ να γραψω ένα howto για όσους ενδιαφέρονται για να λύσουν το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα ούτε της κάρτες ούτε τπτ άλλο παρά μόνο αυτό. Αν φοράς Dream Elite, το σίγουρο είναι ότι θα έχεις αυτό το θέμα και μάλιστα μόνο στα κανάλια της Nv.

    Ορίστε και το HotFix. Επιτέλους το πήρε χαμπάρι η DMM για τα ελληνικά HD.
    Σε ευχαριστώ φίλε Roulitsas, το κατεβάζω να είσαι καλά!

  11. #170
    Member
    Join Date
    11-04-2009
    Posts
    47
    Uploads
    0
    Likes
    2

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Είναι προβληματικά τα latest drivers που υπάρχουν μέσα στους 8000αρους. Το πρόβλημα διορθώνεται με παλαιοτερους drivers. Μπορώ να γραψω ένα howto για όσους ενδιαφέρονται για να λύσουν το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα ούτε της κάρτες ούτε τπτ άλλο παρά μόνο αυτό. Αν φοράς Dream Elite, το σίγουρο είναι ότι θα έχεις αυτό το θέμα και μάλιστα μόνο στα κανάλια της Nv.

    Ορίστε και το HotFix. Επιτέλους το πήρε χαμπάρι η DMM για τα ελληνικά HD.
    Kalimera file roulitsas,emena o 800hd foraei gemini 5.0 mporo na valo to hotfix kai an nai pia ine i diadiksasia. Dokimasa na to kano upload me ftp sto temp kai meta manual engatastasi alla mou vgazi ena error message kai den proxora i diadikasia.

    An mporeis na kaneis ena odigo i kai na systiseis ena image pou den exei provlima meta N_va HD tha itan poli efprosdekto!!!!!

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •