
Originally Posted by
cnk
Ερώτηση από έναν άσχετο.Πήρα, έναν dreambox πριν λίγο καιρό, έτοιμο, για να παίξει.Τώρα που έχω αρχίσει να καταλαβαίνω κάποια πράγματα, θέλω να του αλλάξω το image και να του βάλω κάποιο άλλο.Το πρόβλημα μου είναι ότι ο σερβιτόρος είναι στο εξωτερικό και δεν τον γνωρίζω καθόλου.Αν αλλάξω image, θα χάσω το σερβίρισμα γιατί δεν έχω τον φάκελο CCcam.cfg, ώστε να τον κάνω copy στον dreambox. ΄
α. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τον πάρω από τον DM στο PC , να βάλω το νέο image και μετά να τον κάνω ξανά paste στον DM;