να τον αγορασεις φιλε μου ειναι πολυ καλο εργαλειο.στη φλας να περασεις experimental image και στις usb θυρες οτι τραβαει η ψυχουλα σου (για usb εγω εχω 2) μετα την μετατροπη χωρις να υπαρχει καποιος κινδυνος και πρασινα αλογα
να τον αγορασεις φιλε μου ειναι πολυ καλο εργαλειο.στη φλας να περασεις experimental image και στις usb θυρες οτι τραβαει η ψυχουλα σου (για usb εγω εχω 2) μετα την μετατροπη χωρις να υπαρχει καποιος κινδυνος και πρασινα αλογα
απο τι στιγμη που εχεις usb θυρες τον βαζεις εξωτερικα ριντερ και τελειωσες
kai epeidi eimai periegos ... pos tha baleis to smargo sti miniusb ?
poio image protinete gia dm600 pvr? 8elw na balw mgcamd kai cccam.
bazw gemini 4.70 kai den bootarei.
Παιδιά έχω καποιο πρόβλημα με τον 8000 και θα ήθελα να μου το επιβαιώσει κάποιος αν μπορείς να το δοκιμάσει και αυτός.
Είχα πρόβλημα με τα HD κανάλια του ελληνικου provider. Έβγαλε νέους drivers η dream multimedia και το πρόβλημα με τα παγώματα λύθηκε στο NovaΣinema ΗD, αλλά όχι NovaSποrt HD. Μπορείς κάποιος να μου πεί σε 8000 ότι το NS HD του παίζει κανονικά , και αν ναι με ποιο image κτλ. Δοκίμασα όλα τα Image και γίνεται παντού.
Δεν βλέπω με CS, αλλα με καρτούλα μέσα στο δεκτή δρακο.
Φιλίκα πάντα
Lakis21.
Ευχαριστώ πολύ