gia na valis sto fakelo x86 prepi na exis vista i kati alo 64 bit alios den iparxi aftos o fakelos an den kano la8os
gia na valis sto fakelo x86 prepi na exis vista i kati alo 64 bit alios den iparxi aftos o fakelos an den kano la8os
ego ton evala ke sta 32bit ke sta 64 bit tipota papala
..Tote tha einai sto C/WINDOWS/WinSxS
den ksero den katafera na ton valo se litourgia me tipota ama gnorizi kapios kati as mas to pi na min pe8ano gavo ke me mia aporia to giati
as mas epivevaiosei kapoios an paizei o drakos tora
i exei kleisei to arxeio
Lipon fili mou gia esas pou exete windows 7, kapou diabasa oti gia na pexi o dragon loder xriazete net frameworks 4, katebasteto apo microsoft kai dokimaste malon 8a eiste tixeroi !!!!!
telika exontas diavasei polla pragmata gia ton drako kai apo edw alla kai apo alla forum,den exo kataliksei kapou...eseis oi mod kai oi pio ebiri genika tou forum(to grafo sto sigekrimeno forum giati to theoro to pio aksiopisto...) ti tha protinate ??? na tin agorsoume??? pistevete oti tha exei ypostiriksi kai tha kratisei toulaxiston 1 xrono sto fos???
euxaristo