Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 34 of 101 FirstFirst ... 92429323334353639445984 ... LastLast
Results 331 to 340 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #331
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by aqua1 View Post
    mhpws xerei kapios na mou pei pws paizei h Blue Dragon se dm800hd?
    πολυ απλα βαζοντας τις γραμες με τα μηδενικα μεσα στο cccam.cfg του δεκτη.
    οι γραμμες εχουν αναφερθει πολλες φορες και υπαρχουν στο καταλληλο θεμα.

  2. Advertise Here
  3. #332
    New Member
    Join Date
    23-03-2006
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    cccam.cfg: CAMKEY: /dev/sci0 00 00 00 00 00 00 00 00

    μεσα στο cccam.cfg βαλε τα μηδενικα.
    & μη ποσταρεις με το nick μου.LOL!!!

  4. #333
    Senior Member
    Join Date
    22-07-2008
    Posts
    160
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by jimhs View Post
    καλησπέρα σε όλους.
    είμαι άσχετος και μόλις αγόρα μια μαιμου 500ς,έχω δυο κεραίες η 1η αστρα-hotbird και η άλλη ελλας με disec 1.0
    συνδέω τον αστρα λνβ 0,α,disec1.0,A/A,τον hotbird lnb 1,a,disec 1.0,a/b και όλα καλά στην αναζητηση τον ελλας πως τον ρυθμίζω:
    οποιαδήποτε βοήθεια στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεκτή όπως και κάθε άλλη πληροφορία για ένα άσχετο.
    Ευχαριστώ.
    O parakato tropos mou ypodixtike apo ena kalo filo kai gnosti apo doriforika systimata. Ston antigrafo opos mou dothike.

    "Πρώτα απ' ολα πρέπει να διαλέξεις
    "μη στανταρ ρυθμιση....."

    LNB0 - Astra1 (Diseqc input A)
    LNB1 - Hotbird (Diseqc input B)
    LNB2 - Astra2 (Diseqc input C )
    LNB3 - Diseqc Motor (εβαλα το disecq motor τελευταίο γιατι κάθε φορά που προσθέτεις νεο δορυφόρο θα παίρνει το LNB3, αν δεν το βάλεις τελευταίο τοτε οτι νεο δορυφόρο θα προσθέτεις θα παίρνει το LNB που εχεις βάλει στο τέλος

    Πήγαινε στον πίνακα LNB και πατα OK στο νούμερο ,

    να βεβαιωθείς οτι στο LNB0 , Sat/LNB ειναι LNB0
    πατα μπλε κουμπι (επομενη σελιδα)
    ToneBurst : None
    Diseqc mode: Version 1.0
    Diseqc Parameter: A/A
    SAVE

    να βεβαιωθείς οτι στο LNB1 , Sat/LNB ειναι LNB1
    πατα μπλε κουμπι (επομενη σελιδα)
    ToneBurst : None
    Diseqc mode: Version 1.0
    Diseqc Parameter: A/Β
    SAVE

    να βεβαιωθείς οτι στο LNB2 , Sat/LNB ειναι LNB1
    πατα μπλε κουμπι (επομενη σελιδα)
    ToneBurst : None
    Diseqc mode: Version 1.0
    Diseqc Parameter: A/Β
    SAVE
    Ολοι οι υπόλοιποι δορυφόροι με diseqc motor

    να βεβαιωθείς οτι στο LNB3 , Sat/LNB ειναι LNB3
    πατα μπλε κουμπι (επομενη σελιδα)
    ToneBurst : None
    Diseqc mode: Version 1.2
    Diseqc Parameter: B/B
    Diseqc Repeats : none
    Ucommitted Switch : none
    SAVE

    Τωρα , κάθε φορά που θέλεις να προσθέσεις δορυφόρο για την επιλογή μοτέρ απλα θα πατάς το μπλε κουμπί και θα βγάζει το νέο δορυφόρο στο LNB3"

    Elpizo na liseis to provlima pou exeis.

  5. #334
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ababapanos View Post
    καλημερα.
    συνδεσα εναν σκληρο εξωτερικο δισκο (MY BOOK WD 1TB) στον 500HD μου, αλλα ενω μου τον αναγνωριζει κανονικα ,για να κανω ενγραφη μου ζηταει να κανει διαμορφοση, παταω να γινει η διαμορφοση και μετα απο λιγη ωρα μου βγαζει σφαλμα mkfs field.

    Τι μπορει να φταιει? δοκιμασα τα παντα , το εκανα και διαμορφοση απο το pc μου πριν τον βαλω και σε NTFS και σε FAT32 και σε EXT3 και χωριος καθολου φορματ, και παντα το ιδιο. Ο δισκος δουλευει κανονικα στον υπολογιστη...

    Οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι εχω πελαγωσει
    o hdd na ine "master"(des ton apo pisw) k meta ton kanis format ston """""dream""""" oxi sto pc...otan teliosi to format sto dreambox kanis ena restart k meta stis plirofories ton vlepis kanonika...k vevea k me ta linux tools sto pc su tu fortonis afta pu 8es

  6. #335
    New Member
    Join Date
    15-09-2009
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Εχω ενα 800hd και nova hd original υπαρχει καποιος τροπος να χρησιμοποιησω τον dream για να βλεπω γιατι το μηχανημα της nova ειναι απαραδεκτο

  7. #336
    Senior Member giannikos's Avatar
    Join Date
    15-06-2006
    Location
    DE:διπλα STG |GR: στα Σερρας
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by aggelostrom View Post
    Εχω ενα 800hd και nova hd original υπαρχει καποιος τροπος να χρησιμοποιησω τον dream για να βλεπω γιατι το μηχανημα της nova ειναι απαραδεκτο
    Αν και εχει γραφει πολλες φορες...
    Δυστυχως οχι γιατι η καρτα σου ειναι αποκλειστικα για το συγκεκριμενο αριθμο μηχανηματος που σου εδωσαν....

  8. #337
    Member
    Join Date
    03-04-2010
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    απο οτι ξερω οι καρτες ειναι παντρεμενες με τον πανασατ οποτε μαλλον δε γινεται
    εμενα ο 800 κλωνος μερικες φορες μου γραφει ενα μηνυμα οτι το software εχει κατι λαθος και πρεπει να το εγκαταστησω ξανα( σε αυτη την περιπτωση το γραφει σε ενα πρασινο φοντο και κανει επανεκινηση μονο του) να του ξανα περασω το sowtware και αν ναι πως? (ειμαι αρχαριος) ευχαριστω

  9. #338
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μια ερώτηση ακόμα... Ψάχνωντας για μαιμού 500 παρατήρησα ότι έχουν κάποιες διαφορές... Κάποιοι λένε ότι είναι version 5, άλλοι version 8, άλλοι ότι είναι made in taiwan...

    Πρακτικά υπάρχει καμιά διαφορά? Είναι κάποιος πιο αξιόπιστος από τους άλλους?
    Γιατί προσωπικά καταλήγω να πάρω κάποιον που μου δίνει 2 χρόνια εγγύηση παρά κάποιον που λέει v8 και made in taiwan...

    Είναι σωστό το σκεπτικό μου?

  10. #339
    Senior Member giannikos's Avatar
    Join Date
    15-06-2006
    Location
    DE:διπλα STG |GR: στα Σερρας
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Μια ερώτηση ακόμα... Ψάχνωντας για μαιμού 500.....λέει v8 και made in taiwan...

    Είναι σωστό το σκεπτικό μου?
    Δεν παυει να ειναι μαιμου...τωρα αν σου βγει κανενας ουρακοταγκος και φωναζει δεν ξερω... :)

  11. #340
    Member
    Join Date
    15-05-2005
    Posts
    86
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Fhillip_Morris:
    .....καμια ασπρουλα irdeto δεν επαιξε ποτε στο σλοτ του δεκτη. πχ cebap k,l,p
    Quote Originally Posted by zaharias View Post
    o drakos, i tita, kai i gnisies paizoun ston esoteriko tou 500araki..... i gama den epeze...
    Fhillip_Morris:

    για το εσωτερικο του 500 γκαμα, τιτα δεν μου επαιξε ποτε. οχι εμενα αλλα και πολλων αλλων που ασχολουνται χρονια. τωρα αν ειναι καμια np μπινια ειναι αλλο θεμα. αλλα να μου επιτρεψεις να αμφιβαλο για αυτο μεχρι να το δω με τα ματακια μου.
    Quote Originally Posted by douros View Post
    @zaharias με τι emu έπαιζε η τίτα στο 500άρι?......γιατί και μένα ποτέ δεν έπαιξε με Cccam....και δοκιμασμένο σε αρκετά μηχανάκια
    gia sas,

    kano quote gia na dievkriniso:

    meta tin patata pou petaksa ksanadokimasa kai diapistosa oti den tin paizoun ola...exete dikeo....

    to 500araki pou tin ixa dokimasi palia kai epaize tin tita.. paizi kai ton drako, sto esoteriko... einai clonos eagle box epano stin plaka grafi Rev. 8.1.

    ena gnisio kai alo ena blackbox ta opia dokimasa den tin anagnorizoun.. opote diko mou lathos... kai sorry

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •