του εκανα επαναφορα εργοστασιου και τωρα κολλησε τελειως το μονο που κανει ειναι να αναβοσβηνει το κοκκινο λαμπακι και να μου γραφει please wait εδω και 5 λεπτα
του εκανα επαναφορα εργοστασιου και τωρα κολλησε τελειως το μονο που κανει ειναι να αναβοσβηνει το κοκκινο λαμπακι και να μου γραφει please wait εδω και 5 λεπτα
Προσπάθησε με το dreamup να περάσεις νεο image αφού πρωτα σβήσεις το παλιό.Χρησιμοποίησε Υ/Η με καθαρή σειριακή θύρα, όχι αντάπτορα από usb.
ευχαριστω για την πληροφορια αλλα ειμαι και ψιλοασχετος το προγραμμα το βρηκα αλλα νεο image που θα βρω
και πως ακριβως θα το κανω
υπαρχει πουθενα κανενα tutorial ή καποιες οδηγιες?
ευχαριστω θα το ψαξω
εχω 2 dreambox,πως μπορω να mount τον σκληρό δισκο του ενος απο τον αλλο?
νικολα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει καποιο λαθος γιατι απλα οπως εχω ξαναγραψει ξυνεις τις ακιδουλες ειναι τοσο μαλακιες
σαν κιμωλια, για εγγυηση ε τι εγινε. θα σου το κανω εγω και αν υπαρξει προβλημα (δεν υπαρχει τετοια περιπτωση) αλλο δεκτη
gia ton @ωιμε: kita apo 800hd den xero ala otan prospa8isa na valo ena image e2(den 8imame pio gam.itan) sto usb stick mu evgaze to idio error.na simioso oti exo ton 7020 pu perni k e2 images.to gemini 2 to etrexe kanonika.afto pu koluse, an den kano la8os itan ena image e2 pu kati elege gia afxisi tis mnimis sto usb...to pcd isos den 8imame.petaxe to k egatestise alo,afto mono exo na su po.
sou eipa kai ego ksero na to kano apla pes oti o filos ta kanei salata , kai exoun dei polla ta matia mou , den thelo na ton paro sto lemo mou kai poso mallon na mou zitisei euthines .
kai gia na eimai ksekatharos den apeuthinomai prosopika oute se sena oute sto filo .
as to liksoume edo . tou dosame arketes apo tis parametrous mporei pleon na parei mia apofasi ....