re paidia me ton dekth nannox ti pezei ????me poio tropo pernei ta kaloydia ???me c line?thnks
re paidia me ton dekth nannox ti pezei ????me poio tropo pernei ta kaloydia ???me c line?thnks
o 918 einai kalos alla den paragetai - ypostirizetai pleon . o 1008 einai kalos dektis alla akribos gi auta pou prosferei .
kai o vip einai kalos me full ypostiriksi .
to megalo alla gia olous einai oti i gnisia karta hd einai pantremeni me ton pace pou dinei i nova ,opote mono autos einai symbatos me tin karta.
exo mia aporia simera evala ena humax 5400z patsarismenos epese tin drakina kanonika meta stamatise den ekane apdeit evala to modoul to irdeto ke tin anikse ti provlima iparxi to gnorizi kanis toh v3.4 plugget hot v11.00
για κοιταξε στο configuration το caid preselect να ειναι γυρισμενο στο CARD και το CARD BLOCKER =OFF μαλλον θα εισαι οκ
Opticum HD X403p HDTV Digitaler Satelliten-Receiver akouo esas pou exete pira an aksisi na to agoraso alios pion protinete
gnorizei kaneis se opticum 9500 hd pos pername grammi? (i grammi perixies dyndns kai oxi ip)
Re paidia me ton "nano" ton konto diladi ti ginetai axizei na asxolitho kai an nai me pion gia na exo fos ala elinika?
Thans