η ερωτηση δεν κοστιζει αλλα καλο θα ηταν να παρακολουθουμε και κανενα θεμα ετσι ξεκαθαριζεις και πολλες ερωτησεις απαντιουνται
μονες τους.....
φιλικα παντα και χωρις παρεξηγηση
Σε κανένα φίλε μου......απλά αν διάβαζες 4-5 πόστ προηγούμενα(όχι και πολλά νομίζω)......θα έβλεπες που είναι το αρχειάκι να το τσιμπήσεις
Καμιά φορά από τη βιασύνη μας δε βλέπουμε κάτι που είναι μπροστά μας
Φιλικά όλα αυτά
Είδες να λέει πουθενά ότι συζητάμε για τίτα εδώ?
Τέλως πάντων.....αμά το βρεις στείλτο και σε μένα σε παρακαλώ
douro
pou tin afises tin hoover simera?
exei gemisi sapila edo mesa
aporo mpas ke tin piges gia servis more
ante ke auto mazi me ta ala
popopo sawoura !!