γιατι εχεις καποιο προβλημα?
h@@p://feed.newnigma2.to/unstable/dm800se/
exo to ftp profesional ke thelo na peraso softcam key sto 500s mou zitai Host user pass port ke de sindeete me to 500 mia boithia efxaristo
ti διεύθυνση του δεκτη pou ti briskoume efxaristo
menu---> setup --> expert setup ---> communication setup --> ok και βλεπεις την ip του εργαλειου σου
να συμπληρώσω..
Την βρίσκεις και από τον router σου ή με έναν ip scanner από τον υπολογιστή σου.
Εάν δεν έχει ο δέκτης μόνιμη ip, πρέπει κάθε φορά
να την την αλλάζεις και στο ftp.
me to ftp to softcam key apla briskis to fakelo var meta keys ke to bazis eki :::::: to leo sosta thanks gia ti boithia
an pao sto var keys tha do to arxio poy perasa i oxi