
Originally Posted by
zimpila
Καλημερα. Παρακαλω μην με ξεχεσετε με την μια....Ισως και να εχει απαντηθει πιο πισο, εχω διαβαζει αρκετα αλλα δεν καταφερα να καταλαβω, γιαυτο παρακαλω μια απαντηση. Εχω μια παντρεμενη 1 χρονο τωρα. Αν παρω εντισιον το ξεπατρεμα γινεται μεσα απο το μενου του δεκτη ΜΟΝΟ, ή θα πρεπει να παρω τηλ. στην κυρια για....κινεζικα. Γιατι αν επιβαλεται τηλ.και εκ νεου ενεργοποιηση, τοτε δεν μιλαμε για διαζυγιο αλλα για δυνατητα του εντισιον να παντρευεται με την καρτα. Ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!