
Originally Posted by
kostastnt
Σήμερα μετά από 2-3 χρόνια θα ξανασχοληθώ με τα ονειροκούτια.. Ήδη έχω φάει 5-6 ώρες διάβασμα και θυμήθηκα πολλά πράματα...
Ξεκινώντας από τα βασικά έχω βρεί μερικά firmware αλλά επειδή τελικά δεν θα έχω όσο χρόνο φανταζόμουν το ΣΚ, θέλω απλές απαντήσεις για να γλυτώσω χρόνο :)
Έχω βρει τα παρακάτω firmware και θέλω να μου πείτε ποιό είναι πλέον το καλύτερο:
1)Pli Jade2 23/06/2009 (1,5 χρόνου image δύσκολα θα έβαζα εκτός αν έχει κάτι τρομερό να προσφέρει)
2)PLi Jade Final 22/03/2009 (τα ίδια με το από πάνω... παλιό...)
3)Gemini Project 4.60 χωρίς timebomb (παλιά δούλευα με το gemini και αυτό ήταν που είχα επιλέξει)
4)nabilo darkstar II με CCcam 2.2.1
5)Gemini Project 4.70 maxvar (αυτό σημαίνει ότι δεν έχει timebomb σωστά?)
6)Pli Jade3 27/06/2009 (απότι κατάλαβα είναι το τελευταίο stable της Pli...)
Ουσιαστικά είμαι ανάμεσα στο 4-5-6 και εφόσον το 5 είναι ασφαλές για μαιμουδάκια αυτό θα επιλέξω...
Απλά θα ήθελα περισσότερες γνώμες αν σκέφτομαι σωστά ή αν τα έκανα μπάχαλο :)
Ευχαριστώ!!