Kalimera se olous.
An mporousate na voithisete den xero an exi simasia exo ena Dreambox 8000,(fantazomai isxii to idio gia ola ta dream),ke simveni to exis.
Litoyrgoun ola kanonika me Nabilosat logismiko ke cccam emulator.
To provlima to monadiko pou simveni ine pos otan pao sto cccam info ke zitiso na mou dixi to server eki kolai ke meni kolimeno opote anagkazomai na to kliso apo tin trofodosia ke na to xanaanixo opote pezi pali.
An voithai se kati ayto leo oti an epilexo client i shares i providers i entitlements diladi ola ta ipolipa litourgoun kanonika,mono otan epilexo server kolai.
Kathe idea dekti ke sas efxaristo.
το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι εχει προβλημα το web interface .
καλο θα ηταν να μας ελεγες πιο cccam χρησιμοποιείς ...
το πιο ευκολο που μπορεις να κανεις ειναι backup to cccam.cfg , και να εγκαταστησεις απο την αρχη το cccam , ισως για καποιο λογο εχει τα ψυχολογικα του .
πιο ευκολο ακομα , αν εχεις μια σχετικη εξοικείωση , ειναι να κατεβασεις απο το νημα αυτου του φορουμ το cccam.bin , ιδιο με την version που εχεις και να πας στο φακελο /usr/bin και να κανεις replace ...
Gia arxi file @nickman9271 efxaristo poli gia tin grigori apantisi.
Sosta les xehasa na anafero tin endosi toy cccam,afti ine i 2.1.2
Tha dokimaso akrivos ta vimata pou les kanontas backup to cccam.cfg ke tha xanaperaso to cccam apo tin arxi.Pantos ke pali efharisto gia tin simvouli sou.
μπορείς να πας από το pc στον firefox i explorer γράψε την ip του dm σου
χχχ.χχχ.χχ.χ :16001/ , δηλαδή θα προσθέσεις αυτό :16001/ στο τέλος της ip και θα δεις ότι θέλεις chaplin.gif
Attachment 181581
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με cccam 2.2.1 και 2.1.3. Από το CCCaminfo 1.1 που είναι στον δέκτη... Κολλάει στους servers...
Μέσω webinfo από internet explorer δουλεύει κανονικά αλλά τρομακτικά αργά στους server... Μπορεί να κάνει και 3 λεπτά να ανοίξει την σελίδα...
Καλησπερα και απο εμενα.
Αν και με χαρα μου βλεπω ελαβες κατατοπιστικοτατες απαντησεις ας μου επιτρεψετε να πω και εγω την γνωμη μου επειδη τετοια τρελλα τα εχω ξαναδει στο παρελθον.
Βασικα συμφωνω με ολους σας και τα βρισκω ολα 100% σωστα απλα θα προτεινα και εγω σαν πρωτο βημα αυτο που προτεινε η πρωτη απαντηση απο τον Νικολα.
Εχει τυχει σε 600ρακι φιλου μου ακριβως η ιδια συμπεριφορα και ξεπεραστηκε με επανεγκατασταση του CCcam και φρεσκογραμμενο CCcam.cfg
Επισης τετοιες συμπεριφορες παρουσιασθηκαν στα πρωτα 8000 που κυκλοφορησαν.
Σαφεστατα για να συμπληρωσω δεν ξερουμε αν μεσω browser συμπεριφερεται σωστα η οχι,και εξυπακουεται οτι πρεπει να δωθουν δικαιωματα 755.
Σορυ σας ζαλισα ειπα απλα να πω την γνωμη μου προσπαθωντας να βοηθησω.
Φιλικα Τζιμακος![]()