μπα δεν εχω κανει μπλοκ σε τιποτα....Δεν ξερω τι ζορι τραβαει...
Τωρα αυτα με τα κινεζικα κτλ δεν ξερω αν ισχυουν και κατα ποσο για αυτο το λογο κανει update ή οχι...
na rotiso kati exo ton 600 me gemini to epg mou deixnei auto pou deixnei kai tin epomeni tainia me kapoio tropo mporei na deixnei perisotera
geia sas paides. pws 8a perasw ton hellasat manual sto db500 ???thanks den yparxei san doriforos na ton epileksw gia na ton skanarw
Πήγαινε φίλε μου εδώ και τίκαρε ποιούς δορυφόρους θέλεις και κατέβασε το xml αρχειάκι και μετά κάντο ftp στο φάκελλο /var/tuxbox (ίσως να είναι και στο /var/usr/tuxbox) και θα σου αντικαταστήσει το υπάρχων
Ένα restart το δέκτη μετά και είσαι έτοιμος
Σιγά για ένα δορυφόρο μην αλλάξει image.....λίγο τραβηγμένο είναι
satellites.xml = var/etc/tuxbox