Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 14 of 100 FirstFirst ... 49121314151619243964 ... LastLast
Results 131 to 140 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #131
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Φίλε Snakie, προφανώς κι ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη. Θα πρέπει να γίνουν συντονισμένες ενέργειες που να έχουν νομικό έρεισμα και σαφώς να μπορούν να έχουν και αντίκρυσμα. Γι' αυτό το τελευταίο διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις, λόγω του ότι ζούμε στην Ελλάδα... Πολύ ωραία και με χαρακτηριστικό παράδειγμα το έθεσε και ο Roulitsas παραπάνω.
    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Ξεπάντρεμα με τι δικαιολογία? Σου δίνει ήδη την δυνατότητα με τον PVR... Το πολύ πολύ να ρίξει την τιμή...
    Μην ξεχνάς φίλε μου ότι το PVR έτσι όπως το προσφέρουν αυτοί (έναντι ξεχωριστού αντιτίμου) είναι από μόνο του παράνομο και καταχρηστικό, γιατί όπως έγραψα και χθες το pvr είναι δυνατότητα του κάθε δέκτη και όχι υπηρεσία του κάθε παρόχου. Το δε διπλό tuner ή διπλό lnb είναι απλά έξτρα κατάλληλος εξοπλισμός που χρειάζεται για την παραπάνω υπηρεσία και καμία σχέση δεν έχουν με την ταρίφα που θέλει ο πάροχος. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν χιλιάδες συνδρομητές (μέσα στους οποίους είμαι κι εγώ) που έχουμε original συνδρομή χρόνια πριν ανακαλύψει η ακατανόμαστη την δήθεν υπηρεσία PVR. Γιατί λοιπόν ο καθένας από αυτούς τους συνδρομητές να είναι αναγκασμένος να πετάξει τον όποιο εξοπλισμό ή εγκατάσταση έχει, μόνο και μόνο επειδή καταχρηστικά θέλει η εταιρεία να πουλήσει το PVR και να σε δεσμεύσει με παντρέματα και άλλα τεχνάσματα;
    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Η μόνη λύση είναι μπουκοτάζ, αλλά αυτό είναι πραγματικά δύσκολο... Άντε 20-50-100 άτομα από εδώ μέσα να κόψουν την συνδρομή...
    Το μποϋκοτάζ και οι αποσυνδέσεις που αναφέρθηκαν από άλλο φίλο παραπάνω είναι μια λύση, αλλά ξεχνάτε και τον εξής σημαντικό παράγοντα. Τώρα που έχουν στενέψει τα οικονομικά, ο καθένας ψάχνει να βρει ποιο οικονομικές λύσεις. Έτσι είναι πάρα μα πάρα πολλοί όσοι έχουν επιλέξει εναλλακτικά πακέτα, μέσω προσφορών κτλ. κι έτσι δεσεύονται με συμβόλαια συνήθως 1 χρόνου. Οπότε οι παραπάνω προτάσεις δεν έχουν αντίκρυσμα, παρά μόνο σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.

  2. Advertise Here
  3. #132
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kahkon View Post
    foyfote foyfote piasta kai gargalata ... i alios pare gkasma kai ela na mas ta xiseis loipon min stelneis PM me alla onomata se alla topics :)
    Συγγνώμη, αλλά σ' εμένα αναφέρεσαι; Κι αν ναι, μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι εννοείς και πότε ακριβώς σε ενόχλησα με p.m. και μάλιστα, όπως ισχυρίζεσαι, με άλλο username;

    Δεν έχω δώσει ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν εδώ μέσα για απολύτως κανένα λόγο και σε παρακαλώ, αν αναφέρεσαι σ' εμένα, να ανασκευάσεις τα γραφόμενά σου, γιατί είναι άδικο να μου επιτίθεσαι χωρίς καμία αιτία και αφορμή.

  4. #133
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Φίλε Snakie, προφανώς κι ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη. Θα πρέπει να γίνουν συντονισμένες ενέργειες που να έχουν νομικό έρεισμα και σαφώς να μπορούν να έχουν και αντίκρυσμα. Γι' αυτό το τελευταίο διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις, λόγω του ότι ζούμε στην Ελλάδα... Πολύ ωραία και με χαρακτηριστικό παράδειγμα το έθεσε και ο Roulitsas παραπάνω.

    Μην ξεχνάς φίλε μου ότι το PVR έτσι όπως το προσφέρουν αυτοί (έναντι ξεχωριστού αντιτίμου) είναι από μόνο του παράνομο και καταχρηστικό, γιατί όπως έγραψα και χθες το pvr είναι δυνατότητα του κάθε δέκτη και όχι υπηρεσία του κάθε παρόχου. Το δε διπλό tuner ή διπλό lnb είναι απλά έξτρα κατάλληλος εξοπλισμός που χρειάζεται για την παραπάνω υπηρεσία και καμία σχέση δεν έχουν με την ταρίφα που θέλει ο πάροχος. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν χιλιάδες συνδρομητές (μέσα στους οποίους είμαι κι εγώ) που έχουμε original συνδρομή χρόνια πριν ανακαλύψει η ακατανόμαστη την δήθεν υπηρεσία PVR. Γιατί λοιπόν ο καθένας από αυτούς τους συνδρομητές να είναι αναγκασμένος να πετάξει τον όποιο εξοπλισμό ή εγκατάσταση έχει, μόνο και μόνο επειδή καταχρηστικά θέλει η εταιρεία να πουλήσει το PVR και να σε δεσμεύσει με παντρέματα και άλλα τεχνάσματα;

    Το μποϋκοτάζ και οι αποσυνδέσεις που αναφέρθηκαν από άλλο φίλο παραπάνω είναι μια λύση, αλλά ξεχνάτε και τον εξής σημαντικό παράγοντα. Τώρα που έχουν στενέψει τα οικονομικά, ο καθένας ψάχνει να βρει ποιο οικονομικές λύσεις. Έτσι είναι πάρα μα πάρα πολλοί όσοι έχουν επιλέξει εναλλακτικά πακέτα, μέσω προσφορών κτλ. κι έτσι δεσεύονται με συμβόλαια συνήθως 1 χρόνου. Οπότε οι παραπάνω προτάσεις δεν έχουν αντίκρυσμα, παρά μόνο σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.
    Συμφωνώ με ότι λες... Αλλά η nova θα μπορούσε να σου πει ότι σε χρεώνει έτσι για 1.000.000 λόγους που μπορεί να στέκουν νομικά αλλά στην πραγματικότητα να είναι τελείως άκυροι... Θα μπορούσε να σου πει ότι τεχνικά τους τρως ισχύ από τον δορυφόρο... Θα μπορούσε να σου πει ότι το να βλέπεις 2 προγράμματα σημαίνει ότι θα πληρώνουν παραπάνω δικαιώματα... Δεν συνεχίζω για να μην τους δίνω και ιδέες :)

    Δεν προσπαθώ να έρθω σε σύγκρουση μαζί σου :) Απλά θέλω να σου δείξω ότι τέτοιες εταιρείες είναι καλυμμένες από 100 μεριές και ότι ο καταναλωτής στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ για να βρει το δίκιο του...

    Πολλές εταιρείες που έχω συνεργαστεί είχαν μεγαλύτερο νομικό τμήμα απότι τεχνικό ή οικονομικό...

    Ααα, και τα συμβόλαια με χρονική διάρκεια κόβονται όποτε γουστάρεις απλά έχει ρήτρα..

  5. #134
    Member
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    eimai etoimos geia tis sinepeies alla des kai ayto "Geia sou file, tha i8ela na ma8w perisoteres plirofories pws exeis kanei bypass to SID limit tou Nova.. Tha to ektimousa ean toulaxisto 8a mporouses na mou dwseis kapoio hint gia to pws exei lisei to provlima..

    Se euxaristw..
    "
    pistevo na eksigithika tora perimeno tis sinepeies :)

  6. #135
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    den blepo ton logo na milas toso apaksiotika , kai me tetoia logia apantontas se mia mi ibristiki erotisi .
    mporouses eukola na peis oti den ksereis kai poso mallon idiotika opos sou egine i erotisi .
    elpizo oti einai katanoito oti sou aksizei mia kitrini karta os proidopoihsi gia tin anarmosti ibrisitiki glossa .

  7. #136
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Συμφωνώ με ότι λες... Αλλά η nova θα μπορούσε να σου πει ότι σε χρεώνει έτσι για 1.000.000 λόγους που μπορεί να στέκουν νομικά αλλά στην πραγματικότητα να είναι τελείως άκυροι... Θα μπορούσε να σου πει ότι τεχνικά τους τρως ισχύ από τον δορυφόρο... Θα μπορούσε να σου πει ότι το να βλέπεις 2 προγράμματα σημαίνει ότι θα πληρώνουν παραπάνω δικαιώματα... Δεν συνεχίζω για να μην τους δίνω και ιδέες :)
    Το τι θα σκαρφιστούν π.χ. για να ξεγελάσουν διαμέσου του τηλεφωνικού κέντρου τον κάθε συνδρομητή, δεν σημαίνει ότι στέκει και νομικώς. Απλά βρίσκουν και τα κάνουν.
    Αξίζει πάντως να σημειώσω, όπως έγραψα και προχθές, ότι εγώ είχα προνοήσει εδώ και χρόνια για να είμαι καλυμένος 100% (χρόνια πριν ανακαλύψουν την δήθεν υπηρεσία pvr) και είχα συμφωνήσει μαζί τους για εσωτερικό διαμοιρασμό σε 2-3 τηλεοράσεις. Οπότε μόνοι τους ακυρώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό και τη συμφωνία που είχαμε κάνει με το να μου παντρεύουν τώρα την κάρτα. Αυτό και μόνο αποδεικνύει σε μεγάλο βαθμό την αναξιοπιστία τους (καθώς και άλλες ενέργειες που έχουν κάνει κατά καιρούς που δεν είναι του παρόντος), γιατί με τις πράξεις μου και την εμπιστοσύνη που τους έχω δείξει όλα τα προηγούμενα χρόνια, προφανώς δεν είμαι εγώ αυτός που κυνηγούν και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να τους βάζουν όλους στο ίδιο σακί!
    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Δεν προσπαθώ να έρθω σε σύγκρουση μαζί σου :) Απλά θέλω να σου δείξω ότι τέτοιες εταιρείες είναι καλυμμένες από 100 μεριές και ότι ο καταναλωτής στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ για να βρει το δίκιο του...
    Μα εννοείται ότι δεν υπάρχει καμία σύγκρουση. Διάλογο κάνουμε και μάλιστα είμαστε και οι δύο από την ίδια πλευρά
    Ευτυχώς ο καταναλωτής έχεις περισσότερες δυνατότητες διεκδίδηκης του δίκιου του τα τελευταία χρόνια, αλλά ακόμα απέχουμε πολύ από το να έχουμε τη νομική δύναμη που δικαιούμαστε μέσω των φορέων υποστήριξης του πολίτη.
    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Ααα, και τα συμβόλαια με χρονική διάρκεια κόβονται όποτε γουστάρεις απλά έχει ρήτρα..
    Εννοείται αυτό. Οποιαδήποτε σύμβαση ορισμένου χρόνου μπορεί να καταγγελθεί, αλλά όπως είπες κι εσύ, υπάρχει δεσμευτική ρήτρα, η οποία μάλιστα δεν καταπίπτει εάν δεν υπάρχει υπαιτιότητα του αντισυμβαλλομένου.

  8. #137
    Member
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    omologo o,ti ekpleisome me to logo poy fereis ,ean yparhoyn kai alla paidia edo me to diko soy epipaido ok den tha xana ekfrasto etsi thnks hairome poy se synantisa kahkon p.s dekti i kartoyla

  9. #138
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    den blepo ton logo na milas toso apaksiotika , kai me tetoia logia apantontas se mia mi ibristiki erotisi .
    mporouses eukola na peis oti den ksereis kai poso mallon idiotika opos sou egine i erotisi .
    elpizo oti einai katanoito oti sou aksizei mia kitrini karta os proidopoihsi gia tin anarmosti ibrisitiki glossa .
    Θα σε παρακαλέσω φίλε Νίκο, αφού ανέλαβες να κάνεις το διαμεσολαβητή, να λύσεις την όποια παρανόηση, διότι εγώ δεν έχω καμία απολύτως σχέση με όσα μου προσάπτει ο kahkon παραπάνω, αν τελικά αναφέρεται σ' εμένα, εφόσον ποτέ δεν απάντησε στο post μου νωρίτερα για να το ξεκαθαρίσει. Το τελευταίο p.m. που έχω στείλει είναι στις 09-12-2010 / 03:50:27 απευθυνόμενος στο φίλο Γιώργο (AMPELIOTIS) για να του δώσω κάποια επιπλέον στοιχεία που μου ζήτησε για ένα πρόγραμμα (VideoReDo) που χρειαζόταν. Άσε δε που εγώ δεν γράφω ποτέ greeklish, αφού χειρίζομαι μια χαρά τα ελληνικά και βγάζω καντήλες μόνο και μόνο στην ιδέα των greeklish. Ως mod που είσαι, αν μη τι άλλο, μπορείς να εξακριβώσεις μέσα από τα logs και τις i.p. πολύ πιο εύκολα από τον καθένα το αν εγώ διατηρώ δεύτερο λογαριασμό ή όχι και είναι άδικο να μου προσάπτονται κατηγορίες χωρίς να έχω κάνει τίποτα επιλήψιμο εδώ και 1+ χρόνο που είμαι γραμμένος στο forum.

  10. #139
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    δεν θελω να το συνεχισω αλλο ... αστο να περασει .
    δεν κανω τον μεσολαβιτη σε κανενα αλλα δεν νομιζω οτι πρεπει να ανεχόμαστε τετοια συμπεριφορα .
    και για τελευταια φορα τα greeklish δεν απαγορευονται , πρεπει να βρειτε ενα τροπο να μην βγαζετε καντηλες .

  11. #140
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Το καλοκαίρι αν θυμάμαι καλά, ή τον Σεπτέμβριο περιμέναμε την απόφαση του δικαστηρίου σχετικά με την καταγγελία ενός "γνωστού" στο χώρο "Δορυφορομανή" ο οποίος είχε προσφύγει στα δικαστήρια με αυτό ακριβώς το θέμα. Τότε, είχε γραφτεί σε περιοδικά, σε sites (satleo)...
    ΔΕΝ μπορούν να γίνουν τέτοια πραγματα στην Ελλάδα μας αξιοκρατικά και με διαφάνεια.
    περιττό να το εμβαθύνουμε!
    για όσους ενδιαφέρονται: w*w.satleo.gr/content/view/3111/1/
    sedel.satnet.gr, doriforikanea.gr και w*w.eett.gr (η Εθνική μας Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
    Αποτέλεσμα = μια τρύπα στο H2O

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •