Mporeis na valeis ip ston dm 192.168.1.10 p.x. kai tom modem sou na exei thn 192.168.1.1 kanonika kai ekei pou sou leei gia ton DNS server kanonika tha prepei ki ekei na valeis to 192.168.1.1 gia na mporei na xrhsimopoiei ton DNS tou ISP sou.Sthn periptwsh pou den ginetai pali dokimase na valeis enan internetiko DNS server opws 193.92.110.1 (pou einai ths forthnet DNS server PUBLIC opote den einai kati mempto pou grafw thn ip edw fantazomai...as to krinoun afto oi mods kalytera) na deis mipws sou doulepsei etsi.Ola afta enoeite sthn periptwsh pou den exeis energopoiimeno to dhcp.
Kalimera se olous kali bdomada.
Xriazome an mporite pali tin voithia sas.Thelo na vro ta drivers gia na energopiiso dio usb stick se ena 800ari.Ta stikakia ine to ena ena tuner dvb-t ke to allo ena wireless.
Thelo na ta peraso se Nabilo image ke oli se dream elite pou an exo diavasi kala ta ipostirize alla i omada evale pafsi.
An kapios ehi ta driver as moy ta stili parakalo i as ta anevasi oti ine pio efkolo.
Efharisto poli.
Apistefti , grigori ,ke sosta odigoumeni voithia apo ton diahiristi nickman9271 !!!
To na po apla ena efharisto nomizo ine poli ligo.
Xilia efharisto lipon ine to elaxisto pou mporo na po.Afto to forum etsi exigite pou exi fanatikous filous.Den nomizo na ine tiheo.
γεια σας παιδιά, μια ερώτηση σαν νέος στο άθλημα. Από που μπορώ να κατεβάσω το OSCam και με πιο τρόπο το εγκαθιστώ στον DB. Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.
Εδώ στο upload υπάρχουν ένα σωρό αρχεία. ποιό απ' όλα χρειάζομαι; Υπάρχει κάποιο που τα έχει όλα μαζί; cccam, oscam. Κάθε βοήθεια δεκτή (και με pm)
Καλησπερα.
Ας κανω και εγω τον σχολιασμο μου και μετα στειλτε το στον κουβα αμεσως ( η μαλλον καλυτερα θα ηταν να μεταφερθουν και τα δυο στο θεμα ευχαριστω ).Σαφως και εδω αποδειχτηκε περιτρανα οτι οι διαχειριστες κανουν αψογα την δουλεια τους (και παραπανω απο οτι χρειαζεται καμμια φορα,αφιερωνοντας προσωπικο χρονο),και σαφως και αυτοι και πολλοι αλλοι χρηστες σπευδουν να βοηθησουν το οποιο νεο μελλος χρειαζεται μια βοηθεια η κατευθυνση προς το σωστο σημειο.Τυχαιο ? δεν νομιζω.
Μπραβο φιλαρακι Νικολα ΑΨΟΓΟΣ
Τζιμακος![]()
me pia entoli blepo to pass tou dm exo Darkstar2 kai me megali aporia anakalixa oti exei 2 pass diladi kai sto webinterface kai sto Dcc mpeno kai me to pass pou eixa balei (den thimame pos to eixa balei) kai me to diko tou tora pos egine ayto den xero.
Kales giortes se oloys!!!
Paidia sygnwmh gia thn enoxlish mporei kanenas na me boh8hsh poy 8a brw DreamBOX 800 clone se kales times ??
Kai palh sygnwmh kai kales giortes se oloys !!!