Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 26 of 100 FirstFirst ... 1621242526272831365176 ... LastLast
Results 251 to 260 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #251
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παιδιά, το post μου με το διορθωμένο link του φίλου doulapa (που απαντούσα στην εύλογη απορία του harrys13) από το θέμα με τα logs, γιατί έφυγε από το κατάλληλο thread και μεταφέρθηκε εδώ;

    Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στα posts #246 και #249 λίγο παραπάνω.

  2. Advertise Here
  3. #252
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by greekguy32 View Post
    Paidia kalispera kai Xronia Polla. Mporei kapoios na steilei to email tou gamata me pm.

    Eyxaristw ek twn ptoterwn.
    egw lew na prosexeis ti les kai ti grafeis giati se ligo kai esena me pn
    kai mail tha se psaxnoun.
    Panta filika xwris kokkines kai prasines kartes

  4. #253
    Senior Member mv_best's Avatar
    Join Date
    27-07-2009
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παιδες με το betorium tv τι γινεται? δεν παιζει στον hotbird?Το κλειδωσανε?

  5. #254
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by DOG1 View Post
    Pistepse file kosta prwta edw koitaksa.alla otan ton vriskw 300 kai 320 euro gia klono oxi file tetoia koroidia dem thm plirwnw.oi times mas se sxesh me athina einai30 me 40% pio panw.
    mhn trelathoyme twra!!!!! psakste kala sto net exei kai poio ftina

  6. #255
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    Stelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa figeeeeeeeeeeeeeee
    kratao maxairiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    siga siga tha doume kai kana ergo edo mesa..kamia pnigemni xontri i kamia sfagmeni..tha mas paroun ta aimata svarna!!
    wre pou vriskomaste se sovaro forum i se kana holigount pou girizoun tenies Bias!!!
    yponoeis kati giorgo?giati an esy den exeis provlima na se koroideuoun egw exw.

  7. #256
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    mhn trelathoyme twra!!!!! psakste kala sto net exei kai poio ftina
    file renault sto net ton vrika 190 larisa pou eimai se 2 magazia an theleis sta lew den exw provlima mou eipe o enas 300 kai o allos 290.

  8. #257
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by DOG1 View Post
    yponoeis kati giorgo?giati an esy den exeis provlima na se koroideuoun egw exw.
    e ne
    se ligo tha mas paroun ta klamata !.-)
    orea an exeis provlima piase ena dikigoro ke dostou tin ypothesi
    deuteri lisi anikse ena paypal ke plirone me paypal eine i kaliteri lisi!!
    oxei tipota allo ala tha pniksis sto telos tin xondri ke tha se xosoun ke mesa gia 200 europoula

  9. #258
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    e ne
    se ligo tha mas paroun ta klamata !.-)
    orea an exeis provlima piase ena dikigoro ke dostou tin ypothesi
    deuteri lisi anikse ena paypal ke plirone me paypal eine i kaliteri lisi!!
    oxei tipota allo ala tha pniksis sto telos tin xondri ke tha se xosoun ke mesa gia 200 europoula
    vre giwrgo eksigisa sto se pio panw post giati egine etsi to thema oyte dikigoro oyte tipota phra thl enan filo moy foyskwto phge apo ekei to apomgeyma kai to phre.ayrio to prwi tha ton exw.den eipa oti tha thn pniksw.alla oti tha thn epiana apo ton laimo.den xreiazontai antiparatheseis metaksei mas.

  10. #259
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Παιδιά, το post μου με το διορθωμένο link του φίλου doulapa (που απαντούσα στην εύλογη απορία του harrys13) από το θέμα με τα logs, γιατί έφυγε από το κατάλληλο thread και μεταφέρθηκε εδώ;

    Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στα posts #246 και #249 λίγο παραπάνω.
    Giati eki to thema leei Log Files ke oxei eidisis ke syzitisis!!
    den xriazete ke poli skepsi!

  11. #260
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by mv_best View Post
    Παιδες με το betorium tv τι γινεται? δεν παιζει στον hotbird?Το κλειδωσανε?
    Falirise ke auto opos to EXTRA3
    diskoloi keroi vlepis perikopes !!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •