Παιδιά, το post μου με το διορθωμένο link του φίλου doulapa (που απαντούσα στην εύλογη απορία του harrys13) από το θέμα με τα logs, γιατί έφυγε από το κατάλληλο thread και μεταφέρθηκε εδώ;
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στα posts #246 και #249 λίγο παραπάνω.









