geia xara kai kali xronia
exo ton 800 hd kai image peter pan neverland 2010.12.08 cccam 2.2.1
to provlima ine oti den anigi to voulgaro me mia gata eno ton ollando mealli gata ola ok( ke i dio se allo receiver douleuoun)
giati? mporei na me voithisi kapios?
Απο άλλο Forum, που να ψάχνεις τώρα σε 3.000 ποστς.....
Try connecting both a network and a null cable.
In Dreamup choose your comp port and also tick the network box. In DreamUP fill in your PC's IP in local box then in remote IP box use the same rang as your PC uses but the end 2 digits should be 10
Example
Your PC IP 192.168.1.2
Box IP will be 192.168.1.10 as the 800 will default to this IP.
Now click connect on DreamUP and power on the 800 it will load the flash loader and show the box is in HTTP mode. The 800 screen should display a IP if this is done correctly.
Now start your browser and enter the IP the IP you saw on DM screen
You should then see the normal webrowser flashing page, proceed to flash the image of your choice via browser as you normally would.
Efxaristo ton filo Xaniara ke ton filo Goukos gia to endiaferon.Molis girisa apo afton pou mou to eftiakse.Wasika epsaksa stin arxi na wro kati ala pano stin apelpisia mou den ewlepa mprosta mou ke etsi tin piga na mou tin kanoun.
Aftos epsakse sto internet ke katewase to Dream UP mazi me ena alo programa omos.Prepi na itan patch.To sindese me null nomizo legete kalodio ke to flashare me to dream up.Wewea ekane kamia ora na to flasari
ala simasia exi oti doulewi tora pali.Ke kata 20 euro ftoxoteros.Efxaristo ke pali
PS:Pantos apo oti mou ipan afti i selida ine gnisia ke den ta eprepe na sinweni me to image afto to prama.Stin xiroteri periptosi an den ginotan ta tin estelna piso
apo eki pou tin agorasa gia na mou tin ftiaksoun.Exo alo 1 xrono GARANTIE.Efxaristo
2 ευρώ κάνει και αν θές να φλασάρεις θα πρέπει να το πα΄ρεις για κατι τέτοιες στιγμές....
Επιπλέον σαν συμβουλή....ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕ καλά και μετα φλασάρισε...
Δες τι μπορεί να προκύψει και πώς λύνεται και μετα προχώρα άφοβα..... ;)
Επιπλέον ακόμα δεν κατέβασες αυτό που ανέβασα....πάρτο κι ας είναι αχρείαστο... ;)