OK, dexete connections, alla prepei na diloseis ston router afta ta connections, na pane stin ip tou server sou,an einai anoikti i porta, kai den yparxei port forwarding sto router sou, o router den kserei pou tha steili ta connections
OK, dexete connections, alla prepei na diloseis ston router afta ta connections, na pane stin ip tou server sou,an einai anoikti i porta, kai den yparxei port forwarding sto router sou, o router den kserei pou tha steili ta connections
Loipon diefkrinizo kai pali oi pertes sto router mou einai anoixtes 21,23,80,kai porta gia ton server.
mpeno kanonika me to ip tou dekti alla den mporo na mpo me diefdinsi p.x test.dyndns.tv sto ftp mozila oi oti allo ftp exo dokimasei polla
apo ta idia ftp mpeno se filou dns kanonika den mporo omos sto diko mou
me Dcc mpaino kodikoi ok ola tsekarirsena ekana epanakinisi kai ston router ola ok otan tin dirfdinsi p.x test.dyndns.tv mpaino sto dreambox kanonika
kapios na voidisei
thanks
file m kararxin pos kseris oti oi portes eine open ....to na tis anoigis mono to nat sto router den paei na pi oti eine kaI ON
an eise sthn otenet prepi na tous dilosis oti 8elis na exis kai alles portes ektos ton normal open
psakse gia pio polla info sto site tis otenet ..
gia na dis an odos h porta eine on psakse na vris site sto google pou kanoun test stis portes
pados an h porta eine open prepi na eine fusika kai dilomeni kai se sygekrimeni ip
mano afou mpaineis me dcc douleuei to ftp kanonika
exeis thema eite me portforwarding eite me to dyndns .
alla mia filiki simbouli ... piase ne kleiseis autes tis portes sto router , kai anoikse alles sta mixanimata sou px 21=2323
thanks Xaniaras
Alla opos anefera kai pio pano ola doulevoun ok kai apo allo pc ektos tis xoras mou tsekarismeno den exo ote.....
p.x test.dyndns.tv me root kai kodiko ola ok apo alli xora mpainei kanonika.
filika
manolis
malon to free dyndns kanei to provlima
thanks tha do ti mporo na kano
filika
manolis
stathi ti na pw re file?ti na pow eisai to kati allo den yparxeis etsi?den paizesai me tipota omws.xilia eyxaristw file pragmatika mesa apo thn kardia moy na eisai patna kala.denn mporw na steilw allo pm twra meta apo mia 1wra pali.poy to katalaves.me thn mia re file?den yparxeis soy lew.se eyxaristw kai pali.xaniaras the king of linux. telos.........