Malon den exi ke megali diafora,Sxedon idia timi exi
http://w*w.atendo.de/HDTV-Receiver-g...Kabel-Receiver
Malon den exi ke megali diafora,Sxedon idia timi exi
http://w*w.atendo.de/HDTV-Receiver-g...Kabel-Receiver
Ama ine ta paro ton gnisio.Exo wewea ali mia 800 hd gnisia.
Ta fowame ligo ta (maimou).Apopsi mou.
Mou exoun pi pos o Vu+ ine san ton 8000 dream.Diladi san ti ta mporouse na kani parapano o Vu+?Ke me tous 2 kanis server ke cs ke tetia pragmata.San ti parapano as poume ta mporousame na kanoume me ton Vu+?
Asfalos ama kseris apantas.Efxaristo poli gia tixon apantisis
epanerxome sto provlima mou ke thelo mia voitheia,
ston dream 800 hd gnisio dio gates imia me llando tin diavazei ke anigei
i alli me voulgaro tin diavazei alladen anigei ( ke idyo anigoun se allo receiver)
prepei na allakso kati ? ke pou akrivos? arxarios
Έχω έναν Technomate500(κλώνος dreambox500)και θέλω να δω τον βούλγαρο με κλειδιά.Το softcamkeys έχει τα σωστά κλειδιά του βούλγαρου και δουλεύει(βλέπω Αντ1 europe),επιλέγω mgcamd1.35a αλλά τα κανάλια δεν παίζουν.Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να δουλέψει σωστά;
Καλησπερα!
Εχω ενα dreambox 500s κλωνο κ εχω συνδεθει με εναν sharing server κ βλεπω την <<ακατανομαστη>>!!
Εδω κ 3 μερες με εχει φαει το σκοταδι!
Επικοινωνησα με τον τυπο απο τον server κ μου ειπε οτι απο την πλευρα του ειμαι οκ!!
Αρχισα λοιπον να ψαχνω την δικια μου πλευρα, με το DCC εχω κανονικα επαφη μεταξυ του υπολογιστη μου κ του dreambox.
To pingαρω κανονικα αλλα απο εικονα τπτ!!
Εχει κανεις να μου δωσει καποια συμβουλη???????
το οτι παιζει το αντ1 δεν σημαινει οτι τα κλειδια ειναι σωστα!!! και εμεις που ΔΕΝ βαλαμε κλειδια καθολου παιζει στο dm500 το αντ1 με mgcamd ενω στο dm800 δεν παιζει
οπως ξανα ειπα δεν εχω ιδεα το πως παιζει αλλα το θεμα ειναι οτι παιζει!
τα softcam με cccam δεν δουλευουν??????? δεν ξερω ετσι τα δουλευω εγω!
Τα keys του softcam είναι τα τελευταία γιατί ανοίγοντάς τα με το ultraedit βλέπω περασμένα μέσα την τελευταία αλλαγή του βούλγαρου το 06 key.Ant1 kai odie παίζουν και με cccam και με mgcamd και σε 500άρι και σε 800άρι δοκιμασμένα από εμένα
Ακριβώς,κανάλι κλειδωμένο σε biss στον Hellasat στην ίδια συχνότητα με τα υπόλοιπα ελληνικά(902,τηλεάστυ,ερτσατ,αντ1 κτλ)