Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 35 of 100 FirstFirst ... 102530333435363740456085 ... LastLast
Results 341 to 350 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #341
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Φυσιολογικά πρέπει να βλέπει και τα δύο
    Έκανες κανά reboot?
    Έκανα, και με γράφει... μη σου πω που...

  2. Advertise Here
  3. #342
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Έκανα, και με γράφει... μη σου πω που...
    Σβήστα και ρίχτο ζιπαρισμένο όπως ήταν στο tmp και manual εγκατάσταση(κίτρινο/κίτρινο/manual nab install)

  4. #343
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Καλημερα σου φιλε μου.

    Ο dyndns σε οδηγησε αψογα και το εγκατεστησες το cccam info.

    Σου απανταω τωρα στις δυο τελευταιες ερωτησεις σου,πρωτον ναι αλλαζεις το ονομα του αρχειου και κανεις το ιδιο στο τελνετ,και ναι υπαρχει και αλλος τροπος αυτος που σου εγραψα στην αρχη,δηλαδη πας στο addons ....manual install jpk packages το οποιο το βρισκεις στο ιδιο μενου που κατεβαζεις addons απο τον σερβερ.

    Φιλικα Τζιμακος
    Φιλε Τζιμακο εχω σπασει το κεφαλι να βρω το manual install η εγω δεν βλεπω καλα η το gemini δεν το εχει μεσα.κοιτα τις φωτο.
    Attached Images Attached Images

  5. #344
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Σβήστα και ρίχτο ζιπαρισμένο όπως ήταν στο tmp και manual εγκατάσταση(κίτρινο/κίτρινο/manual nab install)
    Μόλις το 'κανα κι αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα προς εγκατάσταση λέει. Μήπως δεν αναγνωρίζει την κατάληξη .rar, και χρειάζεται να την αλλάξω;

  6. #345
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Μόλις το 'κανα κι αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα προς εγκατάσταση λέει. Μήπως δεν αναγνωρίζει την κατάληξη .rar, και χρειάζεται να την αλλάξω;
    Τάκη έπρεπε να είχε παίξει με τα αρχεία στους φακέλους
    Ίσως το 2.2.1 έχει κάποιο ''θέμα'' με το nabilo.........και το 2.1.3 μια χαρά είναι

    Quote Originally Posted by ELPAN View Post
    Φιλε Τζιμακο εχω σπασει το κεφαλι να βρω το manual install η εγω δεν βλεπω καλα η το gemini δεν το εχει μεσα.κοιτα τις φωτο.
    Βρες το file manager(μπλε και μετά κόκκινο).....πήγαινε στο φάκελο tmp......βρες αυτό που έστειλες και κάντο εγκατάσταση

  7. #346
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by christos4 View Post
    Γεια σε ολους μια βοηθεια αν γινεται εχω τον 800αρι(γνησιο) κ το iCVS με το gp3. Πως μπορω να διαγραψω ενα plugin? (πχ το project vallerie)
    Eυχαριστω!
    urs/lib/enigma2/python/plugins/extensions.....> διαγραφεις οτι θελεις επανεκκινηση τελος

  8. #347
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Έχω έναν dm7020 με εξωτερικό serial reader.
    Αν τον βγάλω από το ρεύμα και το ξαναβάλω τότε κολλάει στην εκκίνηση εκεί που είναι το σημείο το dhcp για να τον φλασάρεις ή από web ή από serial.
    Αν πρώτα αφαιρέσω το ρεύμα από το reader και μετά βάλω το ρεύμα στον DM τότες ξεκινάει κανονικά. Σας λέει κάτι;

  9. #348
    Member christos4's Avatar
    Join Date
    19-09-2008
    Location
    DREAMLAND
    Posts
    90
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    urs/lib/enigma2/python/plugins/extensions.....> διαγραφεις οτι θελεις επανεκκινηση τελος
    Σε ευχαριστω

  10. #349
    Senior Member
    Join Date
    03-10-2007
    Posts
    220
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    παιδια sorry αλλα επειδη εχω μπερδευτει τι προσπαθειτε να κανετε ?

    να περασετε την 2.2.1 σε 500ρη με nabillo ? ( ακομη και στην σελιδα του nabillo αναφερουν οτι υπαρχει προβλημα με την συγκεκριμενη version στα add on)

    αν ειναι αυτο τοτε τα πραγματα ειναι απλα

    καταρχην ο φιλος ας σβησει οτα version της cccam εχει περασει εως τωρα ( αφου βαλει πρωτα τον δεκτη σε common interface )

    ας παει στα add on του δεκτη και ας κατεβασει μια ασχετη cccam . πχ 2.0.11

    μολις το κανει εγκατασταση και αφου συνεχισει να εχει τον δεκτη σε common interface ας μπει στο var/bin και ας δει πως ακριβως ονομαζεται το bin αρχειο της cccam π.χ. CCcam_2.0.11

    ας μετονομασει το Bin της 2.2.1 σε αυτο που εμφανιζεται στο var/bin ( CCcam_2.0.11 στο παραδειγμα ) και ας αντικαταστησει το υπαρχον αρχειο στο δεκτη με το νεο

    ας τρεξει την cccam και ειναι οκ


    ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ : στο Blue panel η cccam θα φαινεται σαν την προγενεστερη ( 2.0.11 στο παραδειγμα) αλλα στην πραγματικοτητα θα τρεχει η νεα που εχουμε ριξει

    αυτο μπορεις να το τσεκαρεις αν τρεχεις με default confing και μπεις στο web info του δεκτη σου ( δηλαδη IP δεκτη:16001) και δεις την αναφορα του

  11. #350
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Έτσι ακριβώς θα είναι Στέφανε. Μου 'χει σπάσει τα νευρα, μια μέρα ολόκληρη με τη μ@λ@κί@ ασχολούμαι... Μια χαρά είναι και το 2.1.3. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

    Τώρα είδα το ποστ σου dr_virus. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου αύριο πλέον. Σ' ευχαριστώ.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •