Γεια σας μάγκες, καλή χρόνια καταρχήν !! ενδιαφερομαι για 3 ΚΑΡΤΕΣ BLUE DRAGON. Οποιος γνωρίζει που μπορώ να βρω ή έχει ο ίδιος ας στείλει pm . Ευχαριστώ !
protimame na min anoigoume tetoia themata
Ευχαριστώ.
Είδα στα κλασσικά shops (που εδιναν τοτε και δινουν ακομα γκαμα) οτι παει κανα 100αρι. Για 100 δεν αξίζει κατα την γνώμη μου ... μια συνδρομή με cccam σε καποιον server (έχετε να προτείνετε κανέναν;) πιστεύω θα είναι καλύτερη αλλά πάλι 1 δέκτη την φορά θα μπορώ να έχω ρε γαμώτο.
Μήπως γνωρίζει κανείς και αν επιτρέπεται να το πεί βέβαια, που μπορούμε να βρούμε φθηνά καμία τέτοια κάρτα;
Kapou pire to afti mou oti sto s*tki*i eixan "episkepseis" ali8evei?
ola ayta pou egrapses ti douleia exoun me to thema dragon? gia tis gamma mporeis na pas sto thema me ti gamma card. Oso gia to an kaneis xrisi server h oxi einai diko sou thema, kai mono diko sou. Kai epidi einai ola ayta pou grafeis kai grafw einai ola off topic as pane ola mazi ston kouva.
Ευχαριστω τον φιλο tzimakos για την βοηθεια του.
Μην γεμιζουμε το θεμα των dreambox φιλε μου με ποστ που δεν πρεπει να ειναι εδω
Υπαρχει θεμα ειδικο για ευχαριστω ,και επισης πατας το αστερακι κατω αριστερα και ειναι ενας τροπος να πεις ευχαριστω στον αλλο χρηστη.
Προσπαθησα να σου στειλω pm αλλα τα εχεις γεματα.
Μην με παρεξηγησεις για καλο το λεω πανω απο ολα και παρακαλω πολυ καποιον διαχειριστη να το στειλει στον κουβα.
Ευχαριστω και συγγνωμη για το off topic.
Τζιμακος![]()
kalispera se olous...exw mia aporia kanonika den tha eprepe na eixan anavathmistei se k@pp@ oi epsilon?