Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 42 of 100 FirstFirst ... 173237404142434447526792 ... LastLast
Results 411 to 420 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #411
    Senior Member
    Join Date
    09-10-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Το κάθε κανάλι παίρνει δικαιώματα για μετάδοση σε συγκεκριμένη χώρα.Π.χ. η Nova έχει τα δικαιώματα της Superleague για την Ελλάδα.Στη Σερβία τα δικαιώματα είναι στο arena sports που είναι στο μπουκέτο του bulsatcom...
    Στην Αγγλία εκρεμμεί μήνυση του BskyB κατά της NOVA και κάποιων pubs που έδειχναν premier league με κάρτα-δέκτη της NOVA!
    Τώρα αν είναι παράνομο ή όχι...Παράνομο ΔΕΝ είναι ,αφού δεν υπάρχει νόμος να το απαγορεύει.Παράτυπο όμως είναι, γιατί προβλέπεται στη σύμβαση που υπογράφεις με τον πάροχο (το al jazeera στην περίπτωσή σου) και ΕΑΝ το αντιληφθεί, έχει το δικαίωμα να σου κόψει την συνδρομή.Δηλαδή το al jazeera και όχι η NOVA! Να τονίσω ότι ΟΛΟΙ οι πάροχοι το ξέρουν ότι τα πακέτα τους καταλήγουν σε άλλες χώρες, αλλά κάνουν την πάπια, γιατί απλά πουλάνε!
    Αν σε πάρει χαμπάρι η NOVA, αυτό που μπορεί να κάνει, είναι να το ζητήσει από το al jazeera, ή να σου κάνει μήνυση, που δε νομίζω ότι υπάρχει δεδικασμένο μέχρι στιγμής.
    Κατά τη γνώμη μου, δε πιστεύω να σου κάνει τίποτα η NOVA, γιατί κι αυτή ποντάρει σε αυτό.Υπάρχουν πολλοί που αγοράζουν το πακέτο της και το παίρνουν έξω.
    Έλληνες εξωτερικού (ιδιαίτερα φοιτητές) ή όπως είπα και πιο πριν pubs στην Αγγλία κ.λ.π.
    Όλα θα καθοριστούν όταν δικαστεί η συγκεκριμένη μήνυση.Είναι κάτι σαν την υπόθεση bosman στο ποδόσφαιρο...
    Αυτή τη στιγμή πάντως, πιασ' τ' αβγό και κούρεφτο...

  2. Advertise Here
  3. #412
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    στην ελλαδα δεν ειναι ακομα ξεκαθαρος ο νομος , ουσιαστικα υπαρχει κενό νομου .
    στην αγγλια εχει δημιουργηθει θεμα με την premier που αρκετες pub προβαλαν τους τους αγωνες απο ξενα δίκτυά αλλα ακομα και εκει δεν υπαρχει μια τελεσίδικη αποφαση .

  4. #413
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ολο το βραδυ το ALTER ηταν ελευθερο στον HOTBIRD .Εχει να κανει με τα "εσωτερικα " τους η ηταν τυχαιο απο τo πακετο της ακατανομαστης ;

  5. #414
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    kai alla 2 kanalia.nomizo mega kai alpha i skai.mou eipan kati filoi.

  6. #415
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    paides yparxei kana arxeio bulsat h kati allo pou na paizei stin g@m@???

  7. #416
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Γιατι βρε κλειδωσατε τον καφενε των Βορειων;

    Ανοιχτε βρε γιατι ξεπαγιασαμε απ' εξωωωωωω......


  8. #417
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Γιατι βρε κλειδωσατε τον καφενε των Βορειων;

    Ανοιχτε βρε γιατι ξεπαγιασαμε απ' εξωωωωωω......

    Κατά λάθος τον έκλεισε ο @mathikoloni από ότι είδα
    Πλακωθείται στα τσίπουρα να ζεσταθείτε........χαχαχαχαχαχα

  9. #418
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    paidia mia voitheia. pou mporw na vrw official software gia ECHOLINK??

  10. #419
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Την κήρυξη 24ωρης απεργίας των δημοσιογράφων που εργάζονται στον τηλεοπτικό σταθμό «NOVA» για την Τρίτη, 1η Φεβρουαρίου από τις 6.00 το πρωί έως τις 6.00 το πρωί της Τετάρτης, 2 Φεβρουαρίου 2011 αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, καταδικάζοντας με τον πλέον έντονο τρόπο τις άδικες και καταχρηστικές απολύσεις που έκανε ό τηλεοπτικός σταθμός, καθώς και το καθεστώς τρομοκρατίας που προσπαθεί να επιβάλει στους εργαζομένους.

    Η άτεγκτη και κατάφωρα αντεργατική στάση της εργοδοσίας της «NOVA» οδήγησε στην ανεργία τους συναδέλφους Φωτεινή Παπαγεωργίου, γιατί αρνήθηκε ως διευθύντρια να προβεί σε απολύσεις και Σάββα Λιβάνιο, που διετέλεσε εκπρόσωπος των εργαζομένων, στερώντας τους το δικαίωμά τους στην εργασία.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν αγωνιστικά και μαζικά στην απεργία ενάντια στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την προσπάθεια των εργοδοτών να αυξήσουν τα κέρδη τους σε βάρος των εργαζομένων.

    Πηγή: http://www.paron.gr/typologies

  11. #420
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    Την κήρυξη 24ωρης απεργίας των δημοσιογράφων που εργάζονται στον τηλεοπτικό σταθμό «NOVA» για την Τρίτη, 1η Φεβρουαρίου από τις 6.00 το πρωί έως τις 6.00 το πρωί της Τετάρτης, 2 Φεβρουαρίου 2011 αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, καταδικάζοντας με τον πλέον έντονο τρόπο τις άδικες και καταχρηστικές απολύσεις που έκανε ό τηλεοπτικός σταθμός, καθώς και το καθεστώς τρομοκρατίας που προσπαθεί να επιβάλει στους εργαζομένους.

    Η άτεγκτη και κατάφωρα αντεργατική στάση της εργοδοσίας της «NOVA» οδήγησε στην ανεργία τους συναδέλφους Φωτεινή Παπαγεωργίου, γιατί αρνήθηκε ως διευθύντρια να προβεί σε απολύσεις και Σάββα Λιβάνιο, που διετέλεσε εκπρόσωπος των εργαζομένων, στερώντας τους το δικαίωμά τους στην εργασία.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν αγωνιστικά και μαζικά στην απεργία ενάντια στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την προσπάθεια των εργοδοτών να αυξήσουν τα κέρδη τους σε βάρος των εργαζομένων.

    Πηγή: http://www.paron.gr/typologies
    μα καλα δεν ντρεποντε καθολου αυτοι???? τολμανε να κανουνε και απεργια? εχουν ληστεψει ολο τον κοσμο!!!!
    να φυγετε κυριοι να πατε αλλου!!! χαχαχαχαχαχα σιγα μην τους λυπηθουμε κιολας

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •