paidia gia na mporw na grafw kai na blepw allo kanali prepei na exw diplo tuner? o dm 800 pou exw den to kanei auto?
to kanei arkei na einai sto idio tranceporter ... an theleis se allo tranceporter theleis diplo tuner .
nick....kai ti einai to tranceporter????
Παιδιά καλησπερα.
Επειδη ειλικρινά δεν εχω χρόνο να διαβάσω όλα τα post και ίσως
να έχει δοθεί απάντηση σ αυτό το θέμα που θα ρωτήσω , ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.
Γίνεται να παίξει η gamma card(γάτα)στο εσωτερικό του dream box 7000s.κάτι διάβασα ότι μπορεί να παίξει με magic cam 1.35.
Aν και το δοκίμασα δεν κατάφερα να δω τον Βούλγαρο στις 39.
Μήπως χρειάζεται κάποιο αρχείο εξτρά να περάσω?
Το image που έχω είναι το nabilo dark star
Υπάρχει τρόπος να παίξει η κάρτα η τζάμπα το παιδεύω?
ευχαριστώ
kalispera. poios tha mpei ston kopo na me voithisei
evala to image gemini 4.7 .mporo na valo mono ena cam i perisotera?( px ccam 2.2.1 ke 2.1.4)
oso gia to proigoumeno mou post to provlima lythike
αχ βρε παλικαρι μου θα μας φωναζουν οτι γραφουμε τα ιδια και τα ιδια. το εβαλες στο φακελο tmp δικαιοματα 755. μετα στον δεκτη πατας το μπλε---> addons--> χειρ/τη εγκατασταση --> οκ--> το βλεπεις το φωτιζεις-->οκ (πρασινο)--> οκ (πρασινο) περιμενεις να τελειωσει. μετα μπλε και στην πρωτη σειρα με τα βελακια > < το επιλεγεις--> απο κατω start. τελος
Για δοκίμασε:
Από τα addons κάνε εγκατάσταση αρχεία (θα τα βάλεις προηγουμένως τα 3 αρχεία *tar.gz όπως είναι στον φάκελο tmp) από την επιλογή manual.
help.rar
Πιστεύω να βοήθησα.
efxaristo. auta kanoun ke gia enigma2?