Ε ναι και με το να υπαρχει γκρινια δεν βγαζει πουθενα....
Βεβαια η τατιανα τα εχει προκαλεσει ολα αυτα αλλα τι να κανουμε δεν θα ειναι ολα παντα υπερ μας....Βγηκε και μια καρτα φολα τι να κανουμε..ας προσεχαμε....
Πριν ομως με την γατα ειχαμε φαει ολοι ψωμι και αλατι..οποτε καθε φορα περνουμε το ρισκο και κρινουμε στο τελος με το αποτελεσμα..προβλεπψεις δεν χωρανε εδω..μονο εκτιμησεις










