kati akoygete gia 20/2 to telos toy drakoy
einai alitheia?
!!eidomen!!
kati akoygete gia 20/2 to telos toy drakoy
einai alitheia?
!!eidomen!!
plhroforiaka prin apo peripou mia evdomada ksana-energopoihsa thn palia syndromh mou (zeta) kai kanenas den mou eipe oti prepei na paw na thn allaksw...
entelws plhroforiaka.....
αγαπητέ φιλε ο αδιάβαστος είσαι εσύ.Αν και σπανια γράφω εδώ ασχολούμαι με αλλα.. σε πληροφορώ ότι οι "σερβεραδες" επαγγελματίες εννοώ μοιράζουν από γνήσιες αδιάλειπτα.Και θα εξακολουθούν να μοιράζουν ότι και να γίνει.
Εγώ βλέπω από δράκο τα ντόπια και όταν θελήσω κάτι άλλο μου έχουν δόση μια c με όλα ανοιχτά σε όλους τους δορυφόρους..αυτά για ενημέρωση
^Για να μείνουμε επί του θέματος
Οι ''σερβιτόροι'' και τα ''σερβιρίσματα'' έχουν δικιά τους ''ταβέρνα''.......Μοίρασμα κάρτας λέγεται αν σας διαφεύγει
Καλα εγω μπορει να ειμαι ψιλοασχετος,αλλα αυτοι που βγαλαν τα δρακονια στη κυκλοφορια λετε να μην εχουν προβλεψει το τι θα κανουν σε περιπτωση αλλαγης(χλωμο) καρτων?Ν αφησουν τη κονομα να χαθει τοσο ευκολα??