Παιδια γεια σας.Πως θα μπορουσα να δω μια ταινια avi στον dm800?
Παιδια γεια σας.Πως θα μπορουσα να δω μια ταινια avi στον dm800?
Ρε παιδες μια ερωτηση, οι καινουριουοι 500HD που κυκλοφορουν σε αρκετα site ειναι κλωνοι οι περισσοτεροι? Η ακομαδεν εχουν βγαλει?
agorasa prosfata ton DM 800 HD PVR kai sto programma den iparxi sto system menu h entoli Harddisk kai den anagnorizi to esata external disk drive ti mporo na kano gia na liso to problhma auto? euxaristo
PHP Code:info : moved post
και φυσικα μπορεις. ας υποθεσουμε οτι εχεις την ταινια της τζουλιας, εαν εχεις δισκο την μεταφερεις μενα ftp προγραμμα. μετα στον δεκτη μενου-->media player --> επιλεγεις τον δισκο--> τσεκαρεις την ταινια--> οκ. εαν δεν εχεις δισκο φτιαξε ενα φακελο πχ dreambox και τοποθετησετον στο media δηλ media/dreambox ριξε την τζουλια μεσα, μετα μενου--> media player--> internal flash--> ok-->media--> dreambox-->ok--> επιλεγεις τη τζουλια--> οκ παρε ματι
Συγνωμμη πόσο χωραει ο Db? παίρνει μεσα μεχρι και 700ΜΒ???????
Για τον 800αρη λεει..
Θέλει να βλέπει video που είναι αποθηκευμένα σε divX
500hd/800hdse/8000hd παιζουν ο 800hd oxi