θελα να ξερα,αν ψοφησει ο δρακος ποιος θα ξαναπαει να δψσει 150ριες για να βλεπει τι?Αλλα και νοβα κανει diafhmish για 6 μηνες μ ενα ποσο ,αλλα τυχαιο οτι το κανει τωρα που οι μπαλες τελειωνουν και η προσφορα τελεινει το φθινοπωρο οταν ξαναρχιζουν οι μπαλες?Ρε τυχαιο και αυτο?










