kamlhmera.sto dm ti kalwdio syndeses ston skliro?usb?[/QUOTE]
file moy exei to diko toy kalodio einai exoterikos mesa se diki toy thiki.
kamlhmera.sto dm ti kalwdio syndeses ston skliro?usb?[/QUOTE]
file moy exei to diko toy kalodio einai exoterikos mesa se diki toy thiki.
diavazw gia anavathmish twn sim card apo sim 1 se sim2 se ferrari ktl.yparxei kapoios poy exei kanei na to gnwrizei kala?kai an kserei diafores twn kartwn poia einai kalhterh ferrari h sim2 ktl?episeis den vlepw polla image fia ferrari antithetws polla gia sim2 vlepw.exw kai tis 2 alla na mathoyme kai ti exoyme vre paidi moy.xexe
Καλημέρα παιδιά σε όλους.Θα ήθελα την βοήθεια σας αν γίνεται .Εχω έναν 800αρι κλώνο bootloader 76c και sim 2.01.Τι images μπορώ να βάλω επάνω;Η διαδικασία είναι η ίδια με τον 500αρ;Εχω χαθεί και στο Internet βρίσκω μπερδεμένες απόψεις.Απο αυτό το site(http://www.dm800sim2.com/) μου έχουν πεί να κατεβάσω images αλλά δεν ξέρω αν κάνουν όλα αυτά , και δεν ξέρω ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης στον 800αρι.Εχω ακούσει για το dream elite.
Sorry για το πρήξιμο guys.
Re paidia se clone dreambox 500 me gemini 4.60 o hxos einai arketa xamhlos parolo pou to exw sto terma. ti mporei na ftaiei?
Eyxaristw
apo to 2009 eisai grammenos kai to prwto post pou ekanes se paei me tin mia sta vathia, pigene edw http://www.sim2800.com/ kai katevase ena apo ta duo h kai ta dyo kai perase opoio thelis esy, einai stathera pano apo ola xwris kolimata kai me ypostiriksi apo ton server tous. Oso gia to pws tha flasareis pigene merikes selides pisw kai diavase, alloste yparxoun oles oi apantiseis grammenes.
kalos orises kai kalo diavasma
kalhmera nikola.apla vlepw oti ta image gia sim201 einai para polla kai vgenouna synexws.enw gia ferrari poly pio liga.thelw na einai enimerwmeno to box moy kai rwtaw poia na valw.exw kai tis 2.mallon den vlepw polly ipostiriksh apo th ferrari team.mporei na kanw kai lathos vevaia.