Παιδιά κατεβασα απο το http://www.sim2800.com/ το πρώτο Ιmage και λέει οτι είναι για bootloader D.Εμένα εχει 76c.Θα παίξει;
Παιδιά κατεβασα απο το http://www.sim2800.com/ το πρώτο Ιmage και λέει οτι είναι για bootloader D.Εμένα εχει 76c.Θα παίξει;
ανοιξα το κουτι κ ειδα μια λευκη sim που δεν γράφει τιποτα επάνω!!!!
Στο 500αρακι του αδερφού μου με ελεύθερη καρτα nova Κappa του έβαλα cccam 2.1.3 και αυτά στο cfg
Μήνες τώρα όλα καλά, απο χτές όμως δεν του ανοίγει τίποτα σχεδόν. Σε ενα splitter που έχουμε όμως η κάρτα παίζει μια χαρά...CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
Έχει κανείς άλλος πρόβλημα ή ξέρει τι παίζει?
Υπάρχει περιπτωση να ειχα bl75 και να πέρασα bl76 και μετα να μου ειπε CA not found???μπορώ να πάω στο bl 76 ή πρέπει να αλλαξω την sim που εχει μέσα;;
paidia kalispera mia boitheia tha ithela...
me pio dream up flasarete o klonos 800hd dream???
eu8xaristo....