re paidia ksereis kaneis to gnosto site to cms.... vgazei choose your webmail program kai den fortonei...ti ginetai???
ok.thanks..
na rotiso kati . kseris kanis giati den pezi to dorsel sto paketo mas?
Εγώ το αφησα κανά 2 ωρες χτες το μεσημέρι και ανοιξε μόνο του.
8a to dokimaso file na se kala
molis parelava to drakaki.
iparxei arxeio pou na pezei gr kai cy? i ola pezoun mono gr?
tha tin fortoso to mesimeraki.