μα δεν μπορουσα να φανταστώ οτι ειναι τοσο δυσκολο να περασω ενα image στον 800αρη κλώνο μου!
Καταρχας το μονο dreamup που δουλευει ειναι ενα DreamUP_patched_by_forhike_and_natas to οποιο ειναι 2.7Μb αντι για 0.7
ενταξει βγαζει error αλλα μπορω τουλαχιστον να παω στην σελιδα να κανω firmware upgrade το οποιο γινεται μονο μια φορα δλδ το παραλληλο παραθυρο που περνας καπακι και το patch ξεχαστε το.
Οτι κ να βαλω μα bl 70 ή 72 ή 75 ή 76c ή 76d τα ιδια.
Η θα κολλαει ή θα λεει ca not found ή err01
www.dm7020.com
Δλδ ελεος τι πρεπει να κανει κανεις για να παρει μπρος!
Estar δεν το βλεπω να ειναι γιατι με το dreamup της δεν ξεκιναει κ κατα δευτερον η sim καρτα ειναι ολολευκη k δεν γραφει estar επανω.