Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 73 of 100 FirstFirst ... 234863687172737475788398 ... LastLast
Results 721 to 730 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #721
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andymal View Post
    η καρτα σου ειναι τουλαχιστον 12ετιας και υποστηριζη irdeto1 (v1.2) ξεχνα το ειναι εντελως αχρηστη.
    ok euxaristo

  2. Advertise Here
  3. #722
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by alexgr444 View Post
    poia eine i sosti sindesmologia enos null modem kalodiou gia anavathmiseis?
    (an i thesi tou post aniki sto programers.. as to metaferei kapoios) thanks.
    Edo tha vreis afto pou psaxneis!!!!

    http://www.satsupreme.com/showthread...203#post573203

    Quote Originally Posted by kostas1 View Post
    ..Xreiazese(an to ftiakseis monos)afta ta 3 Pin's ..PIN 2-->PIN 3 ..PIN 3-->PIN 2 ..PIN 5-->PIN 5
    Sostooos!!

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Αν θυμαμαι καλα, αυτο που ψαχνεις εχει ανεβει στο Thread ''Οδηγοι ρυθμισεις χωρις σχολια''
    Sostooos!!!!!

  4. #723
    Senior Member alexgr444's Avatar
    Join Date
    17-10-2009
    Posts
    104
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    thanks olous.
    eftiaxa ena kai telika katafera na peraso anavathmisi se ena palio dekti digimax

  5. #724
    Member
    Join Date
    25-03-2010
    Location
    trikala
    Posts
    36
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andymal View Post
    η καρτα σου ειναι τουλαχιστον 12ετιας και υποστηριζη irdeto1 (v1.2) ξεχνα το ειναι εντελως αχρηστη.
    diladi an einai pio kenoyrgia opos version zeta ginete tipota?

  6. #725
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by mat21 View Post
    diladi an einai pio kenoyrgia opos version zeta ginete tipota?
    το μονο που γινετε ειναι. να παρεις τηλεφ και να σου ενεργοποιησουν ξανα την συνδρομη, αφου φυσικα σου πουν να πας να αλλαξεις την καρτα και να παρεις καπα

  7. #726
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    το μονο που γινετε ειναι. να παρεις τηλεφ και να σου ενεργοποιησουν ξανα την συνδρομη, αφου φυσικα σου πουν να πας να αλλαξεις την καρτα και να παρεις καπα
    δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο θέλουν να αλλάξουν της κάρτες της παλιές σε κάπα! αφού δεν μπορούν να της παντρέψουν ''δεν υπάρχει στα παλιά συμβόλαια μας'' ... έχει ιδέα κάποιος τι άλλες αλλαγές μπορεί να έχει η κάπα?
    δεν έχει καμία σχέση με σένα απλός πιάστηκα στην αλλαγή σε κάπα......

  8. #727
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο θέλουν να αλλάξουν της κάρτες της παλιές σε κάπα! αφού δεν μπορούν να της παντρέψουν ''δεν υπάρχει στα παλιά συμβόλαια μας'' ... έχει ιδέα κάποιος τι άλλες αλλαγές μπορεί να έχει η κάπα?
    δεν έχει καμία σχέση με σένα απλός πιάστηκα στην αλλαγή σε κάπα......
    Βρές ένα ΗΣΝ από κάππα.. και "μελέτησέ" το...

  9. #728
    Senior Member zarkgeo's Avatar
    Join Date
    26-11-2009
    Location
    Valhalla
    Posts
    260
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Στην ΝΟΒΑ έκαναν την εμφάνισή τους 2 νέα HD κανάλια στην συχνότητα 12130 σε αντικατάσταση των ήδη υπάρχοντων καναλιών FOX LIFE και FX.Τα κανάλια είναι το NatGeo Wild HD και το Discovery HD Showcase
    Παράλληλα υπάρχει και σε SD μετάδοση το NatGeo Wild στην συχνότητα 12169 σε αντικατάσταση του καναλιού BIG BROTHER


    Να και κάτι που διάβασα χτες το βράδυ...

  10. #729
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Βρές ένα ΗΣΝ από κάππα.. και "μελέτησέ" το...
    καλημέρα!!!
    τι να μελετήσω βρε, τι σχέση έχει το χασανι με της επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην γνήσια κάρτα ρωταω?
    εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι αν πάνε να παντρέψουν της παλιές συνδρομές θα μείνουν αυτοί και οι κάρτες τους.......
    για γάτες τιτες δράκους οκ το καταλαβαίνω, αλλά προσωρινό θα είναι και αυτό ''κύκλος να γίνετε το χρήμα'' !

  11. #730
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    καλημέρα!!!
    τι να μελετήσω βρε, τι σχέση έχει το χασανι με της επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην γνήσια κάρτα ρωταω?
    εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι αν πάνε να παντρέψουν της παλιές συνδρομές θα μείνουν αυτοί και οι κάρτες τους.......
    για γάτες τιτες δράκους οκ το καταλαβαίνω, αλλά προσωρινό θα είναι και αυτό ''κύκλος να γίνετε το χρήμα'' !
    γιατι απλα βρε φιλαρακι απο βερσιον καπα δεν εχου βγαλει αρχεια για τους δρακους. οχι μονο για το δικο μας πακετο αλλα ουτε και για τα αλλα οπως τουρκο και αυστραλους.
    ελπιζω να καταλαβες τωρα γιατι......

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •