Γεια σας.
Θέλω να ρωτήσω γιατι ενώ πριν απο λίγο καιρό έβλεπα με την dragon το National geografic HD καθώς και το Eurosport HD τώρα δεν τα βλέπω πλέον.
Υπάρχει κάποια λύση για αυτο ,καθώς και για τα cinema και sports HD.
Ευχαριστώ πολύ.
blakeia eipa tote.. sorry paides :)
ara ousiastika i avon arxise na efarmozei metra kata tis peirateias.. swsta?
πάλι irdeto δεν είναι? Απλά εννοείς την συγκεκριμένη version irdeto?
Κάτι ψιλοάσχετο-σχετικό.. το μπλέ δρακάκι υποστηρίζει άλλα 4-5 πακέτα που προφανώς έχουν ολόιδια κωδικοποιήση με την αβον.. Οι ξένοι δεν ψάχνονται σε αυτά τα θέματα? Μόνο εμείς έχουμε το μικρόβιο?
Εγω να ρωτησω κατι?ισως να εχει απαντηθει αλλα να μην το προσεξα,πως μπορουμε να δουμε αν καποιος μας σερβιρει με δρακακι?Υπαρχει τροπος?