Μια χαρά ανοίγει το ESP HD Greek στο Cyfra με κωδικοποιήση seca
Εχει κανεις προβλημα με την καινουργια καρτα της ακατανομαστης σε commander 6000? Μου βγαζει ακυρη Smart Card! Η εξυπηρετηση πελατων μου ειπε οτι μαλλον υπαρχει ασυμβατοτητα με τον δεκτη. Ειναι οντως ετσι?
Τη βλέπει ο δέκτης την κάρτα;
Μαλλον ναι γιατι μου βγαζει "ακυρη smart card". Λογικα αν δεν την εβλεπε δεν θα εβγαζε insert card η κατι τετοιο?
Πάτα το κουμπί Ρ+ του τηλεχειριστηρίου και γράψε μας τι βλέπεις.