Δεν την εχω τωρα μαζι μου.Παω να την παρω και να την δοκιμασω σε πατατασατ και επιστρεφω για ενημερωση.
Edit: Οκ τωρα. την ενεργοποιησα σ εναν πατατασατ την εβαλα στον κομαντερ και ανοιξε αμεσως. Αλλα μου κανει πολλα κολληματα! Εδω και 5' που παρακολουθω μ εχει κολλησει 4 φορες!!
@Serafeim Για αυτο που λες το εχω στην επιλογη other versions











