αυτην την στιγμη παιζουν
αυτην την στιγμη παιζουν
eyxaristw ssssssss.......
kai omws dennnn......
Kalispera paidia...
Exw ena problimataki ... otan grafo ton Drako me ta file "Kalinuxtasas" me bgazi Unknown ATR... Dokimasa me Loader 1.0 , 1.1 , 2.0 pantou ta idia... ti lathos kano ???
moved post ...
min grafeis se lathos meros .
Παρεπιπτόντως.... τα αρχεία σε γνωστό που προσπάθησε να τα περάσει... με το 25.9 δεν καταφερε καν να το περασει, με το 26.2 εφαγε φώλα. Unknown ATR κλπ κλπ κλπ... Πέρασε πάλι αρχείο από την σελίδα, και του έδωσε (ασχετα το αν ειναι updated ή οχι). Αρα και τα δυο οντως ειναι τζουφια. Δεν εχω κάρτα να δοκιμάσω, αλλα μεταφέρω αλλουνού λόγια οπότε δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος γι αυτα που γραφω... Αν λεω κατι λαθος, συγχωρέστε με.
dektes oi info's ...
alla min to grafeis kai esy se lathos meros
Re: ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες «ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!»
leei o titlos
ta arxeiakia pantws se mena den anoigoun..
kai re paidia ti noeima exei na bayoume kai to log mesa?
den prokeitai na kratisei gia poli etsi to mpiskoto.
Oxi Kanonika me COm Port kai WIN XP kai ta tsingeloudia ta ebgala .. me ta file po tin aloi drakoselida pali to fortose kai exei kanoniki ATR ...
@ Duros den 8elo na parakalao ala ama exeis ligaki trofi gia mena 8a se euxaristousa poli giati pinao para poli diladi to dakoulaki :)