Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 27 of 101 FirstFirst ... 21722252627282932375277 ... LastLast
Results 261 to 270 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #261
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kritikos69 View Post
    mporei kapoios na poy dosei odigies poy tha bro tin neoteri ekdosi toy gemini2?
    exo dm800 hd me SIM 2.01.
    tin psaxno ora alla mataia
    eysaristo
    Το Gemini δε ξανά βγάζει image.......το τελευταίο είναι το 5.1
    Βγαίνει σα pluggin (gp3) και μπορεί να περαστεί σε πάνω σε κάποια images
    Προτιμούνται τα ICVS και Experimental images......αλλά θα βρείς το server τους κλειστό για ''καλούδια''
    Εκτός και κατεβάσεις κάποιο ''έτοιμο'' από εδώ

  2. Advertise Here
  3. #262
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    [Quote = cnk? 759038] Καλησπέρα, σε DM 500s (μαιμουδάκι), υπάρχει κάποιο εικόνα που του δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το USALS από ένα Diseqc Motor?
    Υ.Γ Διαβάζοντας, δεν βρήκα κάτι, απλώς μια επιβεβαίωση από κάποιον φίλο. [/ Quote]

    φιλε ολα τα ιματζ εχουν για κινηση μοτερ. μενου--> εγκατασταση--> ανιχνευση υπηρεσιων-->χρηση λειτουργιας goto x σαυτο το μενου θα βαλεις Γεωγρ. μηκος=αναταλη
    Γεωγρ. πλατος=βορεια --> επομενη σελιδα(μπλε) και εισαι στη ρυθμιση του μοτερ. υποψιν τα 500ρακια δεν εχουν καλες σχεσεις με τα μοτερ

  4. #263
    Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    33
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σε ολα τα παιδια.
    Αγορασα ενα dm-s 500ρακι και εβαλα το Gemini 4.60 GSF.[αν και ηθελα το 4.70 αλα δεν το βρηκα] Eβαλα τις απαρετητες γραμες στο CCcam.cfg και μου παιζει την kappa τις νοβα θαυμασια.
    Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξεις. επειδη εχω την kappa σε καρτ σπλιντερ και την δινω σε 3 δωματια η καρτα [πλακετα] του σπλιντερ δεν διαβαζεται στο ριντερ του DREAM. Υπαρχει λυση να ειναι η kappa στο
    καρτ σπλιντερ και να μπει μια αντιστιχη στον dream που να την διαβαζει. Η καποιος αλος τροπος. Διαφορετικα τσαμπα η αγορα του.
    Παρακαλω την βοηθεια σας.

    Υ/Γ οποις εχει το Gemini 4.70 GSF ας μου το δωσει. Ευχαριστω..

  5. #264
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikoskrie View Post
    Γεια σε ολα τα παιδια.
    Αγορασα ενα dm-s 500ρακι και εβαλα το Gemini 4.60 GSF.[αν και ηθελα το 4.70 αλα δεν το βρηκα] Eβαλα τις απαρετητες γραμες στο CCcam.cfg και μου παιζει την kappa τις νοβα θαυμασια.
    Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξεις. επειδη εχω την kappa σε καρτ σπλιντερ και την δινω σε 3 δωματια η καρτα [πλακετα] του σπλιντερ δεν διαβαζεται στο ριντερ του DREAM. Υπαρχει λυση να ειναι η kappa στο
    καρτ σπλιντερ και να μπει μια αντιστιχη στον dream που να την διαβαζει. Η καποιος αλος τροπος. Διαφορετικα τσαμπα η αγορα του.
    Παρακαλω την βοηθεια σας.

    Υ/Γ οποις εχει το Gemini 4.70 GSF ας μου το δωσει. Ευχαριστω..
    Μπορείς να βάλεις τη client card σε εξωτερικό reader, με τις ίδιες ρυθμίσεις
    Το gemini 4.70 gsf κατεβασέ το από εδώ

  6. #265
    Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    33
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Μπορείς να βάλεις τη client card σε εξωτερικό reader, με τις ίδιες ρυθμίσεις
    Το gemini 4.70 gsf κατεβασέ το από εδώ
    Ευχαριστω για την αμεση απαντιση σου και για το Το gemini 4.70.
    Μηπως μπωρεις να μου πρωτεινης ενα εξωτερικό reader? Πως θα το αναζιτησω και πως θα γινει. Θελω να πω client card σε εξωτερικό reader και στον dream?
    παει αντιστηχει card. Βοηθησε με σε παρακαλω.
    Νασαι παντα καλα.

  7. #266
    Member
    Join Date
    25-03-2010
    Location
    trikala
    Posts
    36
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    kalispera. opios jeri as moy pi gia to dcc v2.95 to name tou root kai to passw pou zitai einai apoti katalabeno to passw tou drem alla to name tou root?? pos to brisko?

  8. #267
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    re aderfe gia pio logo sou to sitai emena den sitai tipota to anigo ke den zitai pas ke mala?????????es lipon an se zitai tote grapse pass root ke dreambox an den ekanes kamia alagi

  9. #268
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikoskrie View Post
    Ευχαριστω για την αμεση απαντιση σου και για το Το gemini 4.70.
    Μηπως μπωρεις να μου πρωτεινης ενα εξωτερικό reader? Πως θα το αναζιτησω και πως θα γινει. Θελω να πω client card σε εξωτερικό reader και στον dream?
    παει αντιστηχει card. Βοηθησε με σε παρακαλω.
    Νασαι παντα καλα.
    Πάρε ένα smartmouse phoenix, που είναι φτηνό
    Απλά θέλει εξωτερική τροφοδοσία 5-6v

  10. #269
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by mat21 View Post
    kalispera. opios jeri as moy pi gia to dcc v2.95 to name tou root kai to passw pou zitai einai apoti katalabeno to passw tou drem alla to name tou root?? pos to brisko?
    το name του root ειναι ''root''

  11. #270
    Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    33
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Πάρε ένα smartmouse phoenix, που είναι φτηνό
    Απλά θέλει εξωτερική τροφοδοσία 5-6v
    Οκ. Απο εκει και επειτα?
    Ο Dream θα συνδεθη με null σειριακό καλώδιο για να παρει τα κλειδια απο την client card που θα ειναι στο smartmouse phoenix?
    Στο cccam.cfg θα πειραξω κατι? Σου θυμηζω οτι εβαλα και το gemini 4.70 gsf που μου εστειλες και ευχαριστω για αυτο.
    Αυτα εχω κανει εως τωρα στον dream θα δουλεψει αραγε?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •