Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 28 of 101 FirstFirst ... 31823262728293033385378 ... LastLast
Results 271 to 280 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #271
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikoskrie View Post
    Οκ. Απο εκει και επειτα?
    Ο Dream θα συνδεθη με null σειριακό καλώδιο για να παρει τα κλειδια απο την client card που θα ειναι στο smartmouse phoenix?
    Στο cccam.cfg θα πειραξω κατι? Σου θυμηζω οτι εβαλα και το gemini 4.70 gsf που μου εστειλες και ευχαριστω για αυτο.
    Αυτα εχω κανει εως τωρα στον dream θα δουλεψει αραγε?
    Ακριβώς έτσι θα γίνει......το reader θα συνδεθεί με το σειριακό καλώδιο (εμπεριέχεται στη συσκευασία) στο dream, θα του δώσεις τροφοδοσία 5-6v.....θα βάλεις τη πλαστικιά καρτούλα μέσα και θα παίξει με τις ρυθμίσεις που έχεις ήδη στο cccam.cfg

  2. Advertise Here
  3. #272
    Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    33
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Ακριβώς έτσι θα γίνει......το reader θα συνδεθεί με το σειριακό καλώδιο (εμπεριέχεται στη συσκευασία) στο dream, θα του δώσεις τροφοδοσία 5-6v.....θα βάλεις τη πλαστικιά καρτούλα μέσα και θα παίξει με τις ρυθμίσεις που έχεις ήδη στο cccam.cfg
    Ευχαριστω παρα πολυ.
    Θα παω αυριο για αγορα και θα κανω δοκιμη. Πιστευω να πανε ολα καλα.
    Ενωειτε οτι θα ενημερωσο για οτι κανω, και αν θα δουλεψει.

  4. #273
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια μια ερωτηση θελω να κανω κι εγω.πηγα να βαλω σε ενα dream 500 clono pli image και κολλησε στο 84%. μετα προσπαθησα με το dreamup αλλα τιποτε.οι συνδεσεις ειναι καλες γιατι δοκιμασα και σε αλλον dreambox μετα και μπηκε το image.ξερεται κανενα προγραμμα που να διωρθωνει την flash?

  5. #274
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    Παιδια μια ερωτηση θελω να κανω κι εγω.πηγα να βαλω σε ενα dream 500 clono pli image και κολλησε στο 84%. μετα προσπαθησα με το dreamup αλλα τιποτε.οι συνδεσεις ειναι καλες γιατι δοκιμασα και σε αλλον dreambox μετα και μπηκε το image.ξερεται κανενα προγραμμα που να διωρθωνει την flash?
    φιλε κομιτη πηγενε εδω http://www.satsupreme.com/showthread...E%91!%BB/page3


    dreamboxbootloader ποστ 27 , θα χρειαστείς καλώδιο jtag , χωρίς να είναι 100% επιτυχία , καλή τύχη

  6. #275
    New Member
    Join Date
    31-03-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας φιλοι !
    Ειμαι νεος στο forum και νεος με dreambox 800HD κλωνο.Ειδα κι επαθα να το στησω αλλα δεν μπορω με τιποτα να το κανω να κανει εγγραφη σε usb stick,αν και το βλεπει.Δεν μπορω να κανω αλλαγη κατεθυνσης εγγραφης αν και δεν εχω εγκαταστησει εσωτερικο δισκο.
    Καμια καλη ιδεα καποιος ?

  7. #276
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση

  8. #277
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by argiemarin View Post
    Γεια σας φιλοι !
    Ειμαι νεος στο forum και νεος με dreambox 800HD κλωνο.Ειδα κι επαθα να το στησω αλλα δεν μπορω με τιποτα να το κανω να κανει εγγραφη σε usb stick,αν και το βλεπει.Δεν μπορω να κανω αλλαγη κατεθυνσης εγγραφης αν και δεν εχω εγκαταστησει εσωτερικο δισκο.
    Καμια καλη ιδεα καποιος ?
    αυτα θα κανεις.
    αφου εχουμε διαμορφωσει το στικακι μεσα απο το μενου του δεκτη ( το βλεπει κανονικα φορμαρισμενο σε ext3)
    παμε στο δεκτη: μενου--> παραμετροποιηση--> συστημα--> recording paths--> ok--> default movie location και
    παταμε οκ-->remove bookmark (μπλε)θα διαγραφουν οι συντομευσεις που εχει (πχ /hdd/movie/
    μετα μενου--> switch to file list --> πηγαινουμε στο φακελο lost+fount (δεν μπαινουμε μεσα απλα να ειναι
    επιλεγμενο)--> και κανουμε κλικ στο add bookmark(μπλε κουμπι)θα δημιουργηθει μια συντομευση /hdd/lost+fount/
    --> μενου--> switch to bookmarks εμφανιζει το /hdd/lost+fount--> save(πρασινο)--> exit να βγουμε απο το μενου
    κοκκινο πληκτρο εγγραφη/σταματημα
    για να δουμε τι εχουμε γραψει στο στικακι παταμε το κουμπακι video--> οκ και βλεπουμε τι εχουμε γραψει
    για να διαγραψουμε τα γραφομενα κουμπι video ειμαστε σαυτα που γραψαμε-->κλικ μενου και εχουμε την λιστα movie
    Διαγραφη
    editor αποκοπης
    αλφαβητικη σειρα
    styl λστας default
    ..............
    ..............
    ..............
    ..............
    image2 gemini εχω στον δεκτη

  9. #278
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εσυ για να μην μπερδευτης οταν πατησεις μενου--> switch to file list θα πας στο /media/usb. θα εχεις φωτισμενο το usb και θα πατησεις add bookmark (μπλε) να δημιουργηθει η συντομευση /media/usb τα υπολοιπα οπως γραφω πιο πανω.(απλα το lost+fount) το βγαζει σεμενα γιατι το διαμορφωνω στο ubuntu

  10. #279
    New Member
    Join Date
    31-03-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    φιλε μου σ'ευχαριστω πολυ,ολα πηγαν ρολοι. Δεν εκανα εγγραφη ακομη αλλα δε νομιζω πως θα εχω προβλημα.Γνωριζεις μηπως αν δεν διαμορφωσω το στικακι αλλα το αΦησω σε FAT32 θα αλλαξει κατι ? Και κατι ακομη, ξερεις αν γινεται να σταματαει η λειτουργια του fan σε shutdown mode ?
    Eλπιζω να μη σε κουραζω.

  11. #280
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Paidia kalimera.
    Exo ena DM800 HD kai eno toy fortona ena image me to DREAUP kopike to reuma.
    Tora trexo pali to DREAUP alla den moy energopoiei to flash gia na fortoso to image apo
    tijn arxi.
    To mono poy kanei einai na paramenei h mpara toy ACT fortomeni kai na moy emfanizei
    sto mixnima to parakato minima.

    ->error
    look www.dm7020.com
    Error1 : No CA Found

    Boitheia loipon an mporeitai giati exo pelagosei.
    Ti mporo na Kano?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •