einai asximo kai lipiro ena palio ,energo kai polixrisimo melos tis ellinikis koinotitas na apoxorei.tous logous tous xerei kalitera o idios ,kai den roto.
einai asximo kai lipiro ena palio ,energo kai polixrisimo melos tis ellinikis koinotitas na apoxorei.tous logous tous xerei kalitera o idios ,kai den roto.
Μωρε καλα ειπα οτι θα μεινετε εδω μεσα πεντε εξη κοληταρια να τα λετε μεταξυ σας.
Οσο για την δημοκρατια που λετε οτι την εχετε και την εφαρμοζετε εδω μεσα για ξανασκεφτητε το πριν ξεστομισετε ξανα τετοια σοβαρη κουβεντα ναι ?
@ hobsat
Μου εδωσες μια ευκαιρια ως τι???? Για ηρεμησε σε παρακαλω για να μην πεσω κι εγω στο επιπεδο σου και σου απαντησω αναλογα!
Δεν καταλαβα το υφακι σου καθολου.....
Υ.Γ. εξηγω τι εννοω "γελοιο"....
@Nickman χαιρομαι που εισαι ψυχραιμος παντα, πραγματικα!!!Ποτε δεν μιλησα για γελοιους......απλα εξεφρασα την αποψη οτι αυτη τη στιγμη ειστε πολλοι διαχειριστες. Μπορει ολοι να ειστε τελειοι αλλα σιγουρα αυτο που γινεται ειναι αλλο πραγμα
Ειναι παντα προσωπικη αποψη!!!!!
tzimako esi pigene gia ypno kalitera giati edo mesa oloi xountikoi eine ke as milane gia dimokratia xaxaxxa
min xalas esi tin zaxarenia sou
na ppoume ke ena bravo sto kenourgio melos pou graftike xtes ton dragon01 ke mas anewase ke ola ta loader pou exoun wgi mexri tora
tetia atoma xriazomaste edo mesa empira apo tin proti kiolas stigmi !!!!!
ena bravo !!
Καλημερα σ ολη τη παρεα .. δημοκρατες και μη δημακρατες...φιλε renaultgr μη μου βαζεις ιδεες κι αρχισω κι ανεβαζω συνταγες... ισως μαλιστα να καναμε κι ενα διαγωνισμο για την καλυτερη συνταγη...και μην πει κανεις οτι ειμαι εκτος θεματος,,, απο πανω γραφει ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...φιλικα παντα και με χαμογελο..![]()