Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 8 of 101 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Results 71 to 80 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #71
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    einai asximo kai lipiro ena palio ,energo kai polixrisimo melos tis ellinikis koinotitas na apoxorei.tous logous tous xerei kalitera o idios ,kai den roto.

  2. Advertise Here
  3. #72
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Angry Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Μωρε καλα ειπα οτι θα μεινετε εδω μεσα πεντε εξη κοληταρια να τα λετε μεταξυ σας.

    Οσο για την δημοκρατια που λετε οτι την εχετε και την εφαρμοζετε εδω μεσα για ξανασκεφτητε το πριν ξεστομισετε ξανα τετοια σοβαρη κουβεντα ναι ?

  4. #73
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    @ hobsat

    Μου εδωσες μια ευκαιρια ως τι???? Για ηρεμησε σε παρακαλω για να μην πεσω κι εγω στο επιπεδο σου και σου απαντησω αναλογα!
    Δεν καταλαβα το υφακι σου καθολου.....

    Υ.Γ. εξηγω τι εννοω "γελοιο"....

    @Nickman χαιρομαι που εισαι ψυχραιμος παντα, πραγματικα!!!Ποτε δεν μιλησα για γελοιους......απλα εξεφρασα την αποψη οτι αυτη τη στιγμη ειστε πολλοι διαχειριστες. Μπορει ολοι να ειστε τελειοι αλλα σιγουρα αυτο που γινεται ειναι αλλο πραγμα

    Ειναι παντα προσωπικη αποψη!!!!!

  5. #74
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    @ hobsat

    Μου εδωσες μια ευκαιρια ως τι???? Για ηρεμησε σε παρακαλω για να μην πεσω κι εγω στο επιπεδο σου και σου απαντησω αναλογα!
    Δεν καταλαβα το υφακι σου καθολου.....

    Υ.Γ. εξηγω τι εννοω "γελοιο"....
    Κρατα εσυ φιλαρακι το επιπεδο σου που το εχεις αποδειξει ποιο ειναι,και μην υποκυψεις στις προκλησεις.

    Ως γνωστο εδω μεσα ο καθενας γραφει οτι π@@@@α θελει και μετα την κοπαναει με ελαφρια και φυγοδικει.


  6. #75
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Μωρε καλα ειπα οτι θα μεινετε εδω μεσα πεντε εξη κοληταρια να τα λετε μεταξυ σας.

    Οσο για την δημοκρατια που λετε οτι την εχετε και την εφαρμοζετε εδω μεσα για ξανασκεφτητε το πριν ξεστομισετε ξανα τετοια σοβαρη κουβεντα ναι ?
    Quote Originally Posted by eandas View Post
    @ hobsat

    Μου εδωσες μια ευκαιρια ως τι???? Για ηρεμησε σε παρακαλω για να μην πεσω κι εγω στο επιπεδο σου και σου απαντησω αναλογα!
    Δεν καταλαβα το υφακι σου καθολου.....

    Υ.Γ. εξηγω τι εννοω "γελοιο"....

    @Nickman χαιρομαι που εισαι ψυχραιμος παντα, πραγματικα!!!Ποτε δεν μιλησα για γελοιους......απλα εξεφρασα την αποψη οτι αυτη τη στιγμη ειστε πολλοι διαχειριστες. Μπορει ολοι να ειστε τελειοι αλλα σιγουρα αυτο που γινεται ειναι αλλο πραγμα

    Ειναι παντα προσωπικη αποψη!!!!!
    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Κρατα εσυ φιλαρακι το επιπεδο σου που το εχεις αποδειξει ποιο ειναι,και μην υποκυψεις στις προκλησεις.

    Ως γνωστο εδω μεσα ο καθενας γραφει οτι π@@@@α θελει και μετα την κοπαναει με ελαφρια και φυγοδικει.

    Και οπως βλεπεις φιλαρακι επαληθευομαι.

    Ακρα του ταφου σιωπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη ηηη

    Αντε καληνυχτα σας.

  7. #76
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    tzimako esi pigene gia ypno kalitera giati edo mesa oloi xountikoi eine ke as milane gia dimokratia xaxaxxa
    min xalas esi tin zaxarenia sou
    na ppoume ke ena bravo sto kenourgio melos pou graftike xtes ton dragon01 ke mas anewase ke ola ta loader pou exoun wgi mexri tora
    tetia atoma xriazomaste edo mesa empira apo tin proti kiolas stigmi !!!!!
    ena bravo !!

  8. #77
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    tzimako esi pigene gia ypno kalitera giati edo mesa oloi xountikoi eine ke as milane gia dimokratia xaxaxxa
    min xalas esi tin zaxarenia sou
    na ppoume ke ena bravo sto kenourgio melos pou graftike xtes ton dragon01 ke mas anewase ke ola ta loader pou exoun wgi mexri tora
    tetia atoma xriazomaste edo mesa empira apo tin proti kiolas stigmi !!!!!
    ena bravo !!
    χαχαχχαχαχχχα γεια σου γιωρικααα ειδες βρε το παλικαρι.... και εσεις τους φωναζετε

  9. #78
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    χαχαχχαχαχχχα γεια σου γιωρικααα ειδες βρε το παλικαρι.... και εσεις τους φωναζετε
    esy na deis pos tha fonazoun kapioi alloi pou tha arxisoun pali ta eksodika . kai pleon yparxei kai enas kanonas " no irdeto files may be posted " . ama tora to sbisoume na doume ti ksinila tha mas plimirisei ...

  10. #79
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    esy na deis pos tha fonazoun kapioi alloi pou tha arxisoun pali ta eksodika . kai pleon yparxei kai enas kanonas " no irdeto files may be posted " . ama tora to sbisoume na doume ti ksinila tha mas plimirisei ...
    θα προτιμουσα να κανετε αυτο στο ποστ 70 που ζητησατε και σας εγραψα..... εχω περιεργεια να δω αποτελεσματα
    ειναι site για δορυφορικα τι θες να εχει εδω μεσα συνταγες της βεφας???????

  11. #80
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    θα προτιμουσα να κανετε αυτο στο ποστ 70 που ζητησατε και σας εγραψα..... εχω περιεργεια να δω αποτελεσματα
    ειναι site για δορυφορικα τι θες να εχει εδω μεσα συνταγες της βεφας???????
    Καλημερα σ ολη τη παρεα .. δημοκρατες και μη δημακρατες...φιλε renaultgr μη μου βαζεις ιδεες κι αρχισω κι ανεβαζω συνταγες... ισως μαλιστα να καναμε κι ενα διαγωνισμο για την καλυτερη συνταγη...και μην πει κανεις οτι ειμαι εκτος θεματος,,, απο πανω γραφει ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...φιλικα παντα και με χαμογελο..

Page 8 of 101 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •