Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 53 of 101 FirstFirst ... 32843485152535455586378 ... LastLast
Results 521 to 530 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #521
    Senior Member Kounelos's Avatar
    Join Date
    12-04-2008
    Location
    somewhere in Greece
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα παληκάρια.Ψάχνω το πρόγραμμα που βρίσκει και τοποθετεί στην ταινία που βλέπεις τους ελληνικούς υπότιτλους,μήπως ξέρει κανείς πώς λέγεται και που μπορώ να το βρώ και μια μικρή περιγραφή για το πως θα το περάσω στον Dreambox 800HD που έχω.Πολλά ζητάω,έ?

  2. Advertise Here
  3. #522
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Kounelos View Post
    Καλημέρα παληκάρια.Ψάχνω το πρόγραμμα που βρίσκει και τοποθετεί στην ταινία που βλέπεις τους ελληνικούς υπότιτλους,μήπως ξέρει κανείς πώς λέγεται και που μπορώ να το βρώ και μια μικρή περιγραφή για το πως θα το περάσω στον Dreambox 800HD που έχω.Πολλά ζητάω,έ?
    Πάρε από εδώ το sgc menu 2.1 που σε συνεργασία με το drtic 2.2 greek (γκούγκλαρε να το κατεβάσεις και να διαβάσεις να το χειρίζεσαι)......θα κάνεις δουλίτσα
    Το εγκαθιστάς όπως όλα τα ipk αρχεία.....βάζοντας το στο φάκελο tmp και μέσω manual εγκατάστασης από το δέκτη, ή με εντολή telnet
    Attached Files Attached Files

  4. #523
    Senior Member
    Join Date
    11-08-2006
    Location
    Hellas
    Posts
    132
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπέρα παιδιά.
    Πως μπορώ να εγκαταστήσω το cccam 2.2.1 σε dreambox 500 με gemini 4.2?
    Εννοείται με manual τρόπο.

  5. #524
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by panoszax View Post
    καλησπέρα παιδιά.
    Πως μπορώ να εγκαταστήσω το cccam 2.2.1 σε dreambox 500 με gemini 4.2?
    Εννοείται με manual τρόπο.
    Στο θεμα Οδηγοι Ρυθμισεις υπαρχουν σχετικοι οδηγοι φιλε μου.

  6. #525
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μια ερωτηση απο αυτες που δυσκολα απαντουνται αλλα εχει μεγαλο ενδιαφερον,,εχω ενα dreambox800hd που παιζει τα HD της αβον σε ποιο απο τα αρχεια του να ψαξω και να μεταφερω σε ενα δευτερο για να παιζει και αυτος??Προκαταβολικα λεω οτι στο cccam δεν υπαρχει αυτο που ψαχνουμε..

  7. #526
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Μια ερωτηση απο αυτες που δυσκολα απαντουνται αλλα εχει μεγαλο ενδιαφερον,,εχω ενα dreambox800hd που παιζει τα HD της αβον σε ποιο απο τα αρχεια του να ψαξω και να μεταφερω σε ενα δευτερο για να παιζει και αυτος??Προκαταβολικα λεω οτι στο cccam δεν υπαρχει αυτο που ψαχνουμε..
    Θα σου απαντησω εγω με πμ.

    Σιγα μην τα πουμε αυτα εδω,πας καλα ???

  8. #527
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Θα σου απαντησω εγω με πμ.

    Σιγα μην τα πουμε αυτα εδω,πας καλα ???
    \
    malon oxi

  9. #528
    Senior Member Kounelos's Avatar
    Join Date
    12-04-2008
    Location
    somewhere in Greece
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Πάρε από εδώ το sgc menu 2.1 που σε συνεργασία με το drtic 2.2 greek (γκούγκλαρε να το κατεβάσεις και να διαβάσεις να το χειρίζεσαι)......θα κάνεις δουλίτσα
    Το εγκαθιστάς όπως όλα τα ipk αρχεία.....βάζοντας το στο φάκελο tmp και μέσω manual εγκατάστασης από το δέκτη, ή με εντολή telnet
    Έγινε,σ΄ευχαριστώ,θα προσπαθήσω,να΄σε καλά.

  10. #529
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Μια ερωτηση απο αυτες που δυσκολα απαντουνται αλλα εχει μεγαλο ενδιαφερον,,εχω ενα dreambox800hd που παιζει τα HD της αβον σε ποιο απο τα αρχεια του να ψαξω και να μεταφερω σε ενα δευτερο για να παιζει και αυτος??Προκαταβολικα λεω οτι στο cccam δεν υπαρχει αυτο που ψαχνουμε..
    yparxei stis rythmiseis.....gia home sharing
    einai paneykolo
    http://www.satsupreme.com/showthread...E%91!%BB/page3
    post 23

  11. #530
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by konos View Post
    yparxei stis rythmiseis.....gia home sharing
    einai paneykolo
    http://www.satsupreme.com/showthread...E%91!%BB/page3
    post 23
    το πανευκολο εγω δεν βλεπω!!!!οι ρυθμισεις για home sharing στο cccam.config δεν γινονται????

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •