Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 12 of 101 FirstFirst ... 27101112131417223762 ... LastLast
Results 111 to 120 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #111
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    και μην ρωτησετε ποιοι γιατι κανεις δεν ξερει.
    i mipos kapioi kseroun kai apla theloun na sigoureutoun ?
    kai opoios exei ti miga na tin ferei piso , dikia mou einai .
    dimokrates filoi mou kalinyxta .

  2. Advertise Here
  3. #112
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Θα μας ενημερωσει κανεις γιατι τις τελευταιες μερες εχουμε αλλαγες στους διαχειριστες ???

    Νομιζω οτι πρεπει να γινει κατι τετοιο δεν νομιζετε???
    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλησπερα σε ολη τη παρεα!!!!

    Ο Tzimakos εκανε μια πολλη ευστοχη ερωτηση τις τελευταιες ωρες και δεν εχει απαντηθει μεχρι στιγμης.....
    Δεν γνωριζετε οι διαχειριστες του Greek Section τι πραγματικα συμβαινει και ποιος ειναι ο σκοπος αυτων των αλλαγων?
    Πιστευω οτι πολλοι εδω μεσα θα θελαμε να μαθουμε γιατι πραγματικα μπορει καπου να αποσκοπει και να οφελει!
    Αν ειναι του γενικου αφεντικου αποφασεις τοτε να απευθυνθουμε σε αυτον για μια τοποθετηση....απλα πειτε μας!
    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου μην νομιζεις οτι ο μεγαλος δινει αναφορα στο τι κανει η τι θα κανει. αλλα οσον αφορα τις δυο τελευταιες αλλαγες. ο μεν Στεφανος το ζητησε μονος του, για τον δε Γιωργο του εκαναν παραπονα καποιοι. και μην ρωτησετε ποιοι γιατι κανεις δεν ξερει.
    Αρχικα θα πω ενα ευχαριστω εκ μερους ολων στον Fhillip_Morris για την ενημερωση.

    Και στην συνεχεια θα απορησω γιατι ολοι εσεις οι υπολοιποι διαπλεκομενοι ποιησατε την νησα κοινως κανατε τις παπιες ???

  4. #113
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Αρχικα θα πω ενα ευχαριστω εκ μερους ολων στον Fhillip_Morris για την ενημερωση.

    Και στην συνεχεια θα απορησω γιατι ολοι εσεις οι υπολοιποι διαπλεκομενοι ποιησατε την νησα κοινως κανατε τις παπιες ???
    βρε συ φιλε, που ειδες διαμπλοκες και διαμπλεκομενους. απλα εγω ειχα μια ενημερωση απο τον satgeo για το τι πανω κατω εγραφε το πμ που του εστειλε το αφεντικο. και αυτο γιατι τα λεμε συχνα μεσο msn. τι να πουν ολοι οι αλλοι για κατι που δεν ξερουν;;; εξ αλλου το εγραψα και ποιο πανω αλλα ισως δεν το καταλαβες. μην νομιζετε οτι τα αφεντικα μας δινουν αναφορα για το τι κανουν η τι θα κανουν.
    παψε λοιπον να βλεπεις παντου, ραδιουργους, ραδιουργειες και διαμπλεκομενους.
    φιλικα
    ΥΓ:εξ αλλου ποιος σας ειπε οτι το συζητανε ειτε οι διαχειριστες μεταξη τους, ειτε με το μεγαλο αφεντικο θα πρεπει να σας το ανακοινωνουμε. ας ειμαστε και λιγο σοβαροι.
    αυτο δεν ειναι υποδειξη μονο για εσενα, αλλα για ολους.

  5. #114
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Angry Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Θα μας ενημερωσει κανεις γιατι τις τελευταιες μερες εχουμε αλλαγες στους διαχειριστες ???

    Νομιζω οτι πρεπει να γινει κατι τετοιο δεν νομιζετε???
    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλησπερα σε ολη τη παρεα!!!!

    Ο Tzimakos εκανε μια πολλη ευστοχη ερωτηση τις τελευταιες ωρες και δεν εχει απαντηθει μεχρι στιγμης.....
    Δεν γνωριζετε οι διαχειριστες του Greek Section τι πραγματικα συμβαινει και ποιος ειναι ο σκοπος αυτων των αλλαγων?
    Πιστευω οτι πολλοι εδω μεσα θα θελαμε να μαθουμε γιατι πραγματικα μπορει καπου να αποσκοπει και να οφελει!
    Αν ειναι του γενικου αφεντικου αποφασεις τοτε να απευθυνθουμε σε αυτον για μια τοποθετηση....απλα πειτε μας!
    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου μην νομιζεις οτι ο μεγαλος δινει αναφορα στο τι κανει η τι θα κανει. αλλα οσον αφορα τις δυο τελευταιες αλλαγες. ο μεν Στεφανος το ζητησε μονος του, για τον δε Γιωργο του εκαναν παραπονα καποιοι. και μην ρωτησετε ποιοι γιατι κανεις δεν ξερει.
    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    βρε συ φιλε, που ειδες διαμπλοκες και διαμπλεκομενους. απλα εγω ειχα μια ενημερωση απο τον satgeo για το τι πανω κατω εγραφε το πμ που του εστειλε το αφεντικο. και αυτο γιατι τα λεμε συχνα μεσο msn. τι να πουν ολοι οι αλλοι για κατι που δεν ξερουν;;; εξ αλλου το εγραψα και ποιο πανω αλλα ισως δεν το καταλαβες. μην νομιζετε οτι τα αφεντικα μας δινουν αναφορα για το τι κανουν η τι θα κανουν.
    παψε λοιπον να βλεπεις παντου, ραδιουργους, ραδιουργειες και διαμπλεκομενους.
    φιλικα
    ΥΓ:εξ αλλου ποιος σας ειπε οτι το συζητανε ειτε οι διαχειριστες μεταξη τους, ειτε με το μεγαλο αφεντικο θα πρεπει να σας το ανακοινωνουμε. ας ειμαστε και λιγο σοβαροι.
    αυτο δεν ειναι υποδειξη μονο για εσενα, αλλα για ολους.
    Εγω ειμαι σοβαρος Δημητρη αλλοι δεν ειναι και υποδειξεις τετοιες δεν δεχομαι.ΤΕΛΟΣ

  6. #115
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    κατι αλλο που εχει πεσει στην αντιληψη μου τον τελευταιο καιρο ειναι μια φαγωμαρα που υπαρχει οταν μεταφερονται καποια ποστ, η στον κουβα η στο θεμα που θα επρεπε να βρησκονται. κυριοι αυτο ειναι για καλο ολων μας, για να μπορουμε να μπαινουμε και να διαβαζουμε αυτα που θελουμε, χωρις να υπαρχουν σφηνα ανουσια ποστ η ποστ που θα επρεπε να βρισκωνται καπου αλλου. και εγω σημερα εκανα ενα ποστ και μεχρι να μπω να κανω ενα ρεφρες στην σελιδα ειχε παει στον κουβα. τι να πω;;; να μουρμουρισω;;; αφου ημουν εκτος θεματος καλως εκανε ο συναδελφος διαχειριστης και το εστειλε εκει.
    αν νομιζετε οτι θιγετε ο λογος σας η η σκεψις σας μεταφεροντας την απο τους διαχειριστες εκει που θα ηταν σωστο να ειναι, πεστε το ωστε να κλεισουμε και εμεις τον κουβα, να μην μεταφερουμε και κανενα απο τα ποστα σας, να γινει ενα μπαχαλο και να μας βγαινουν τα ματια ολων να βρουμε να διαβασουμε αυτο που ζηταμε. θα απαλλαξετε ετσι και τα παιδια που εχουν αναλαβει αυτον τον αχαρο ρολο.

  7. #116
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    i mipos kapioi kseroun kai apla theloun na sigoureutoun ?
    kai opoios exei ti miga na tin ferei piso , dikia mou einai .
    dimokrates filoi mou kalinyxta .
    Ολο το ''ζουμί'' είναι σε αυτά που γράφει ο Νίκος.
    Αυτοί που το ξεκίνησαν ΞΕΡΟΥΝ

    Αλλά υπάρχουν και τα pm γιατί αυτοί που ενδιαφέρονται, ναι και καλά για ενημέρωση ,δεν στέλνουν ένα pm στον Στέφανο στον Γιώργο ή στον Μεγάλο να ενημερωθούν ?

    'Εχωμε δικαίωμα εμείς οι υπόλοιποι ,έστω και αν γνωρίζουμε, να ανακοινώσουμε κάτι που αφορά άλλο μέλος του Staf.Έλεος πια μην τα ισοπεδώνουμε ΟΛΑ.

    Συμφωνώ με τον @Fhillip_Morris σοβαρότητα..... επιτέλους..... μεγάλα παιδιά είμαστε.

  8. #117
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Καλημερα σε ολους!!!

    Βλεπω οτι ονοματα δεν λεμε ολοι μας τελικα.....αυτο βεβαια ειναι απολυτως λογικο....απλα συνεχεια ακουω αν δεν λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, να κραταμε το στομα μας κλειστο!!!
    Εγω παντως απαντηση δεν πηρα στην ερωτηση.......γιατι φετος υπαρχουν τοσοι διαχειριστες σε αυτο το φορουμ...καποιος πρεπει να το εχει αποφασισει και να εχει τους λογους στου βεβαια!!
    Αυτοι οι λογοι λοιπον ειναι λογικο να τους μαθουμε κι εμεις!!!
    Δεν μιλησα ποτε για τις αποχωρησεις γιατι ο καθενας εχει το δικαιωμα να πραξει οπως νομιζει αυτος καλυτερα....τωρα αν θελετε να το εξειδικευσουμε και να μιλησουμε με ονοματα...οκ
    Του Στεφανου οι αποχωρηση εμενα μου βρωμαει πολυ....δεν μπορει ενας administrator να αποχωρει και να μιλαει για κλικες και οι υπολοιποι να σφυριζουν αδιαφορα

  9. #118
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλημερα σε ολους!!!

    Βλεπω οτι ονοματα δεν λεμε ολοι μας τελικα.....αυτο βεβαια ειναι απολυτως λογικο....απλα συνεχεια ακουω αν δεν λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, να κραταμε το στομα μας κλειστο!!!
    Εγω παντως απαντηση δεν πηρα στην ερωτηση.......γιατι φετος υπαρχουν τοσοι διαχειριστες σε αυτο το φορουμ...καποιος πρεπει να το εχει αποφασισει και να εχει τους λογους στου βεβαια!!
    Αυτοι οι λογοι λοιπον ειναι λογικο να τους μαθουμε κι εμεις!!!
    Δεν μιλησα ποτε για τις αποχωρησεις γιατι ο καθενας εχει το δικαιωμα να πραξει οπως νομιζει αυτος καλυτερα....τωρα αν θελετε να το εξειδικευσουμε και να μιλησουμε με ονοματα...οκ
    Του Στεφανου οι αποχωρηση εμενα μου βρωμαει πολυ....δεν μπορει ενας administrator να αποχωρει και να μιλαει για κλικες και οι υπολοιποι να σφυριζουν αδιαφορα
    Φιλε είπα να μην απαντήσω, και να μην το συνεχίσω αλλα υπάρχουν και όρια, γράφτηκα 5 σελίδες με τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια, ο Στέφανος έφυγε με την θέληση του όσο για το πόσοι mod θα είναι στο forum αυτό αφορά άλλους, και εν πας περίπτωση εγώ όταν ήμουν απλό μέλος δεν με ένοιαζε για τους πόσους mod έχει εδω μεσα, εσάς γιατί σας νοιάζει τόσο πολύ μα τόσο πολύ? και προς θεού δεν έχω να μοιράσω τίποτα και με κανέναν ΤΈΛΟΣ

  10. #119
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    το θέμα θα ήθελα να κλειδώσει για λίγο μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα , διότι όπως βλέπω κάποιος θα γράψει κάτι παραπάνω , θα απαντήσει κάποιος άλλος και θα γίνει μπάχαλο , αν διαφωνούν οι άλλοι mod ας το ανοίξουν .ανετος.gif

  11. #120
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    το θέμα θα ήθελα να κλειδώσει για λίγο μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα , διότι όπως βλέπω κάποιος θα γράψει κάτι παραπάνω , θα απαντήσει κάποιος άλλος και θα γίνει μπάχαλο , αν διαφωνούν οι άλλοι mod ας το ανοίξουν .ανετος.gif
    den yparxei kanenas logos na kleisi to thema kathenas apo emas ekfrazei tis αpopsis tou eleythera edo mesa, kai ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •